31.01.2017

«شورای همکاران آمدنیوز» ارتباط بازداشت شدگان اخیر با این رسانه را تکذیب کرد

آمد نیوز: روز گذشته یک وب‌سایت خبری از تشکیل جلسه شورای عالی امنیت ملی در خصوص «آمدنیوز» خبر داد و نوشت که افرادی تحت عنوان ارتباط با «آمدنیوز» بازداشت شده‌اند.

به گزارش خبرنگار «آمدنیوز»، وب‌سایت آخرین خبر در مطلبی با عنوان «هراس نهادهای حاکمیتی از ادامه فعالیت آمدنیوز» نوشت: پس از افشاگري‌هاي آمدنيوز درباره حساب‌هاي مالي آيت‌الله صادق لاريجاني، قتل آيت‌الله هاشمي و تخريب عمدي ساختمان پلاسكو، جلسه ويژه‌اي در شوراي عالي امنيت ملي تشكيل شده است. از مصوبات اين جلسه، انجام بازداشت‌هاي متعدد از خبرنگاران رسانه‌ها تحت عنوان «شبكه آمدنيوز» و به منظور «ايجاد رعب و وحشت» بين كساني است كه اخبار و اطلاعاتي براي اين وب‌گاه و كانال تلگرامي ارسال مي‌كنند، بوده است.

این وب‌سایت در ادامه نوشته: در همين راستا نيز ظرف چند روز گذشته، بازداشتهاي متعددي توسط وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و اطلاعات نيروی انتظامی انجام شده كه مي‌توان به بازداشت مونا معافی، حسن شاه آبادی، زینب کریمیان، طاهره ریاحی، معصومه ضیاء و تعداد زیادی از فعالین رسانه‌ای و غیر رسانه‌ای اشاره کرد. تاکنون اطلاع زیادی از تعداد واقعی بازداشت شدگان در دست نیست اما طبق اخبار دریافتی از منابع متعدد، آمار بازداشتی‌های مربوط به «آمدنیوز» رو به افزایش خواهد بود.

«شورای همکاران آمدنیوز» به اطلاع می‌رساند که این رسانه هیچ شبکه‌ای از خبرنگاران و فعالان مدنی ندارد و منابع خبری «آمدنیوز» در نهادهای حاکمیتی متعدد از جمله قوه‌ی قضاییه، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، مجلس شورای اسلامی و حفاظت اطلاعات قوه‌‌ی قضاییه و… به انجام وظیفه ملی خود برای آگاه‌سازی مردم مبادرت می‌کنند.

بی شک بازداشت این افراد و افراد دیگر تحت عنوان بازداشت «شورای همکاران آمدنیوز»، اتهامی گزاف و باطل است و در راستای اهداف «بولتن سازان» و «ولایت معاشان» برای «جذب بودجه‌های بیشتر» امنیتی، «ایجاد رعب و وحشت در جامعه» و «پرونده‌سازی» برای فعالین مدنی و روزنامه‌نگاران است و «آمدنیوز» ارتباط خود را با این افراد تکذیب و رد می‌کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates