08.03.2017

احمد جنتی: مواضع‌ خبرگان باید در راستای منویات رهبری باشد/ تنها انتخاباتی که از نظر جنتی مصیبت است

کلمه: چکیده : رییس شورای نگهبان قانون اساسی که در سال‌های اخیر نقش بسیار مهمی در تحریف و قلب قانون اساسی کشور و تضییع حقوق مردم در انتخابات های مختلف داشته است، نسبت به اینکه درباره انتخابات شوراها نیز مانند سایر انتخابات امکان دخالت و نظارت استصوابی ندارد ابراز نگرانی کرده و گفته است: انتخابات شورای شهر و روستا واقعا مصیبت است چون حساب و کتابی ندارد، مشخص نیست صلاحیت افراد چگونه تعیین می‌شود. ۴۰۰ هزار نفر وارد می‌شوند که نظارتی روی آن نیست …

دومین اجلاس خبرگان رهبری امروز در غیاب هاشمی رفسنجانی برگزار شد. به گزارش کلمه، احمد جنتی که چند روز پیش ۹۰سالگی اش را پشت سر گذاشت امروز به عنوان رییس مجلس خبرگان سخنرانی کرد.

به گزارش کلمه، در حین سخنرانی وی حسن روحانی وارد جلسه شد که بلافاصله جنتی شروع به سخن گفتن از معضلات اقتصادی کشور کرد و همچنین به پست‌های مدیریتی فتنه‌گرها اعتراض کرد و با ادعای اینکه کسانی که او فتنه‌گر می‌خواند قصد براندازی نظام و اسلام! را داشته‌اند گفت: الان مواردی در نظام اسلامی هست که فتنه‌گرها پست‌هایی دارند و می‌بینید چطور با جوانان ما برخورد می‌کنند. این‌ها آشتی ملی را مطرح می‌کنند یعنی چه یعنی ما هر بلایی سر مردم آوردیم، امروز ما را بپذیرید ما می‌خواهیم برای پست‌های مدیریتی اقدام کنیم.

احمد جنتی که در جایگاه ریاست خبرگان طبق قانون اساسی وظیفه نظارت بر رهبری را دارد گفته است امیدوارم موضع‌گیری‌های این مجلس در راستای منویات امام و رهبری باشد.

رییس شورای نگهبان قانون اساسی که در سال‌های اخیر نقش بسیار مهمی در تحریف و قلب قانون اساسی کشور و تضییع حقوق مردم در انتخابات های مختلف داشته است، نسبت به اینکه درباره انتخابات شوراها نیز مانند سایر انتخابات امکان دخالت و نظارت استصوابی ندارد ابراز نگرانی کرده و گفته است: انتخابات شورای شهر و روستا واقعا مصیبت است چون حساب و کتابی ندارد، مشخص نیست صلاحیت افراد چگونه تعیین می‌شود. ۴۰۰ هزار نفر وارد می‌شوند که نظارتی روی آن نیست.

آقای جنتی صرفا در پایان سخنرانی طولانی خود یادی از مرحوم هاشمی رفسنجانی کرد و گفت جای او در بین ما خالی است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates