24.03.2017

علم الهدی: عده‌ای فرصت‌طلب می‌خواهند با جریان لائیک اردوکشی سیاسی کنند

بی‌بی‌سی: احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده آیت‌الله خامنه‌ای در استان خراسان رضوی، می‌گوید “عده‌ای فرصت‌طلب” می‌خواهند برای کسب قدرت در ایران با تقویت “جریان لائیک و بی‌دین” به “اردوکشی سیاسی” بپردازند.

آقای علم‌الهدی گفته است که این برنامه شکست خواهد خورد.

آقای علم الهدی در نماز جمعه مشهد گفته است که “خارجی‌ها” می‌خواهند “بی‌دین‌ها را منسجم کنند و با هم یکی کنند و به‌وسیله بی‌دین‌هایی که در داخل کشور هست و جریان لائیک، یک جریان ضد نظام به وجود بیاورند و به ‌وسیله اینها به نظام ضربه بزنند یا نظام را براندازی کنند”.

او افزوده “یک عده فرصت‌طلب و قدرت یاب در داخل کشور” نیز به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند با تعهد به ارزش‌ها و رهبری جمهوری اسلامی “نمی‌توانند برای خود قدرتی دست‌وپا کنند، پس بیایند یک عده لائیک و بی‌دین را در کشور جمع کنند، این‌ها را منسجم کنند و در مقام قدرت‌یابی با یک عده لائیک اردوکشی سیاسی کنند.”

اصطلاح “اردوکشی” را پیشتر آیت‌الله خامنه‌ای برای توصیف اعتراضات سال ۱۳۸۸ به کار برده بود.

آقای علم‌الهدی نگفته است که مشخصا کدام گروه سیاسی می‌خواهد جریان لائیک را تقویت کند اما گفته است که این گروه می‌خواهند “فحشا را ترویج کنند و بی‌بندوباری را به اسم عشق، آزادی، لذت و شادی جوان توسعه دهند”.

او با اشاره به سخنرانی اخیر آقای خامنه‌ای در مشهد پیش‌بینی کرده است که تلاش برای قدرت گرفتن جریان “لائیک” شکست خواهد خورد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates