29.03.2017

مژده به اپوزیسیون خوش خیم نظام


گزارشگران: انتشار عکس روحانی در فضای مجازی، در لباس کوهنوردی، بدون عبا و عمامه و در ظاهر آدمیزاد، در ایام نوروزی و بعنوان کمپین انتخاباتی، خیلی ها را خنداند! و بعضی ها را هم به شعف آورد. خنده کسانی که خندیدند طبیعی است اما شعف کسانی که قند در دلشان آب شد و این را نشان اصلاحات و بهبود در جمهوری اسلامی میدانند، رقت انگیز است.

که اگر برجام مرده بدنیا آمد و خبری از گشایش اقتصادی و کاهش فشار اقتصادی و مهار عنان گسیخته بیکاری نیست، در عوض، جمهوری اسلامی مکلا، شیک، شسته رفته و عطر و ادکلن زده، تر و تازه به بازار امد!

چه کسی گفته است ”ایت الله“ خامنه ای و ”حجت الاسلام“ روحانی یا رفسنجانی …، (پازل ایت الله بودن یا حجت الاسلام بودن که رفسنجانی عنوان ان را با حمل مدالی مبهم دفن کرد) از قافله تبلیغات اسلام زدایی هیئت حاکمه ایران، مستثنی هستند.

اگر احمدی نژاد پیام تویتری به انگلیسی میفرستد و ترامپ را در نامه اش نصیحت میکند، ”حجت الاسلام“ دکتر رئیس جمهور چرا قر و قمیش بیشتری نیاید و پیام اسلام زدایی، عقب نشینی و عوام فریبی نفرستند! حقوق شهروندی روحانی که سرمایه تولید خرواری جوک و کمدی شد، به اضافه مقداری کوتاه کردن ریش و پشم و پنهان کردن تسبیح، شاید بتواند بازار انتخابات را گرم کند و در مقابل وعده های مستضعف پناهی احمدی نژاد، وعده گشایش سیاسی دهد! اما این قمار هزینه سازی است.

عکس و لبخند ها و عشوه های اطوکرده روحانی و همه سران حکومت در فضای مجازی، بیش از هرچیز گویای حال زار طیفی از مرتجعین ضد شادی و زندگی انسانی است که امروز برای جلب اعتماد مردم تحت حاکمیت که برایشان ذره ای اعتماد برجای نمانده است، حاضر به هرنوع دلقک بازی هستند.

از این بالماسکه اما باید استقبال کرد! از عقب نشینی هیئت حاکمه زیر فشار اسلام زدایی در بطن جامعه، باید استقال کرد! از توابیت های داوطلبانه و ”غلط کردیم که داعش بازی در آوردیم و سرکوب کردیم“ های داوطلبانه مقامات، هرچند عوامفریبانه، پوچ و بی محتوا است، باید استقبال کرد. مگر نه اینکه مقام امنیتی دیروز و دکتر ریس جمهور امروز فرموده است کسی حق دخالت در زندگی خصوصی مردم را ندارد. مگر نه اینکه مقام معظم که یک کلمه ابراز انزجار نوشتاری از ایشان ۱۶ سال حکم زندان دارد، فرموده است که باید به وضع اسفناک اقتصادی مردم رسیدگی کرد! باید یقه هرکسی که در زندگی مردم دخالت میکند، گماشتگان و نیروهای انتظامی و گشت ها و … را گرفت و حرف های بی مایه حجت الاسلام خود خلح لباس کرده را، حرف های بی مایه ایشان در مورد عدم دخالت در زندگی خصوصی مردم را، برسرشان کوفت. باید یقه هر مقام مسئولی که به خیل عظیم بیکاران و کسانی که دست شان به حداقل معاش انسانی و مداوا و سلامت و مسکن و آموزش و پرورش نمی رسد، کسی که جواب نمی دهد، سر میدواند، فریب میدهد، را گرفت و مجبورش کرد که فوری و همین امروز جواب دهد! باید یقه کسی که وعده میدهد و دعوت به صبر میکند و برآورده شدن خواست ها را به بعد از انتخابات حواله میکند، را گرفت و حق خود را امروز از حلقوم شان بیرون کشید! باید از این عقب نشینی ها، از این ابراز ندامت ها، از این اعتراف به شکست ها، چه در بعد ایدئولوژی اسلامی در ایران، چه در بعد اقتصادی، چه در بعد اجتماعی و فرهنگی و سیاسی، آنهم از جانب مقامات هنوز در حاکمیت، استفاده کرد.

ما مشتاقانه منتظر خلع لباس جمعی آقایان و کشف حجاب جمعی خانم های جمهوری اسلامی ایران هستیم. باوجودی که میدانیم نهایتا پائین بالا را نه تنها خلع لباس و تسبیح و عبا و عمامه، که خلع مقام و خلع مسئولیت و خلع حاکمیت میکند و برای همیشه به اقتدار سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شان پایان خواهد داد.

روحانی و خامنه ای و کل دوبال نظام، با عمامه و بی عمامه، باید دعا کنند که جهان و خاورمیانه همچنان پر تنش و ناآرام بماند، تا آنها فرصت ادامه دادن این دلقک بازی ها را پیدا کنند.

۲٧ مارس ۲۰۱۷

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates