21.04.2017

نهادهای امنیتی، علت شوک بزرگ احمدی نژاد در وزارت کشور

سحام: سحام از طریق منابع خود آگاه شده که احمدی نژاد از مدت ها قبل بر شرکت در انتخابات تصمیم گرفته بوده اما بنا به دلایلی از علنی کردن آن خودداری کرده است.
طی هفته ها از بقایی به عنوان تنها نماینده جریان احمدی نژاد-مشایی برای حضور در انتخابات نام برده می شد. شوک بزرگ هنگامی وارد شد که محمود احمدی نژاد که پیشتر از سوی رهبر جمهوری اسلامی از حضور در انتخابات منع شده بود، هنگام همراهی بقایی در وزارت کشور، برای حضور در رقابت های انتخاباتی در وزارت کشور ثبت نام کرد.
منابع خبری سحام علت این امر را از احمدی نژاد جویا شده اند و وی در پاسخ، رفتار احتمالی نیروهای امنیتی را باعث این شیوه ثبت نام ذکر کرده بود. احمدی نژاد گفته است که “اگر پیش از روز ثبت نام از اقدام خود برای ثبت نام و حضور در انتخابات سخن گفته بودم، نهادهای امنیتی با حضور پیرامون منزلم، از خروج من برای حضور در وزارت کشور ممانعت به عمل می آوردند. باید طوری عمل می کردم که سر سوزن شکی ایجاد نکنم.”
محمود احمدی نژاد گفته که حتی بقایی هم از تصمیم وی اطلاعی نداشته است.
آنطور که نیروهای نزدیک به احمدی نژاد و بقایی در شبکه های اجتماعی تبلیغ کرده بودند، مقرر بود که مشایی و احمدی نژاد به نمایندگی از بقایی برای ثبت نام وی در انتخابات ریاست جمهوری، در وزارت کشور حضور یابند. پس از ثبت نام بقایی در انتخابات، به یکباره محمود احمدی نژاد شناسنامه اش را از جیب کت خود بیرون آورد و برای ثبت نام در انتخابات اقدام نمود.
ثبت نام وی انتقاد بسیاری از نیروهای نزدیک به رهبری و اصولگرایان را بر انگیخت و از این اقدام وی به قتنه جدید یاد کردند.

بنا به خبرهای دریافتی سحام، محمود احمدی نژاد از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده است.

در همین راستا، امروز عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نسبت به تکرار حوادث سال ۱۳۸۸ هشدار داده و گفته که با هرگونه “فراخوان غیرقانونی” برای تجمع از سوی نامزدهای انتخابات یا رسانه‌ها پس از اعلام رد صلاحیت‌ها برخورد خواهد شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates