11.05.2017

خانه شهردار تهران متری ۲۰میلیون تومان! / مردم شهرستان‌ها ببینند

کلمه: چکیده : مردم شهرستان‌ها شاید تفاوت میان محلات تهران را به خوبی متوجه نباشد. شاید خانه ای در تهران برایشان حد نهایت تفاوت قیمتیش از یک منطقه به منطقه دیگر متری یک یا دومیلیون تومان باشد. اما تهران اینگونه نیست …

داوود حشمتی:

معتقدم این موضوع را حتما باید مردم شهرستان‌ها ببینند. همانها که این روزها کانون هدف‌گذاری تیم قالیباف هستند. همانها که آقای قالیباف معتقد است آمده تا حقشان را بگیرد. آیا خود ایشان از ۹۶ درصدی هاست یا ۴ درصدی ها؟

مردم شهرستان‌ها شاید تفاوت میان محلات تهران را به خوبی متوجه نباشد. شاید خانه ای در تهران برایشان حد نهایت تفاوت قیمتیش از یک منطقه به منطقه دیگر متری یک یا دومیلیون تومان باشد. اما تهران اینگونه نیست.

روزنامه شرق امروز به گزارش رحمت الله حافظی اشاره کرده که در آن خبر داده شده بود شهردار تهران به هر یک از معاونانش ٣۵٠‌میلیون تومان تسهیلات چهار درصدی پرداخت کرده. بعد معلوم شد که اصلا تسهیلات نبوده واین رقم به این افراد بخشید شده است.

هبه ٣۵٠‌میلیون تومانی به معاونان شهردار، برابر با ٣٧٢ ماه حقوق همان ٩۶ درصدهایی است که سنگ آنها را به سینه می‌زنید.

براساس گزارش شرق، ظاهرا علاوه بر معاونان شهردار، خانه خود شهردار هم در همین مناطق است، مناطقی که براساس آمار منتشر شده، قیمت هر متر آن حداقل ٢٠‌میلیون تومان است. حالا با این پرونده چگونه دولت را چهار درصدی و خود را ٩۶ درصدی می‌دانید؟

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates