12.04.2013

حضور خانواده هاشمی به معنای منتفی شدن کاندیداتوری هاشمی وحمایت از روحانی نیست

هاشمی نامه: تا زمان مشخص شدن آرایش سیاسی و ثبت نام کاندیداها، اینکه آیت الله هاشمی یا خانواده ایشان از چه کسی حمایت کنند، مشخص نخواهد شد و ممکن است با کاندیداتوری چهره دیگری که احتمال موفقیت بیشتری از آقای روحانی داشته باشد، از آن کاندیدا حمایت کنند و در هر صورت اگر هم بنابر حمایت خانواده هاشمی از فردی باشد موضوع رسما اعلام خواهد شد.

در حالی که برخی رسانه ها حضور دو تن از فرزندان هاشمی رفسنجانی در مراسم کاندیداتوری روحانی را به معنای منتفی شدن کاندیداتوری هاشمی و حمایت وی از حسن روحانی تلقی کرده اند، یک منبع نزدیک به آیت الله هاشمی رفسنجانی ، این موضوع را تکذیب کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار «بازتاب» گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی تصمیم گیری قطعی درباره کاندیداتوری خود در انتخابات را منوط به شرایط کشور نموده و تصریح کرده اند که در صورت وجوب عینی کاندیدا خواهند شد. بنابراین این که برخی از افراد به دلیل کاندیداتوری و یا فعالیت در ستاد کاندیداها اظهار کنند هاشمی قطعا کاندیدا نخواهد شد، بی اساس است.

وی در مورد حضور دو تن از فرزندان آیت الله هاشمی در مراسم کاندیداتوری حجت الاسلام حسن روحانی نیز افزود: آقای دکتر روحانی علاوه بر ریاست مرکز تحقیقات مجمع تشیخص مصلحت نظام، از سوی حزب اعتدال توسعه حمایت می شود و این که دو تن از فرزندان ایشان در این مراسم شرکت کرده اند، به دلیل ارتباطات مربوط به مرکز تحقیقات و حزب اعتدال و توسعه بوده و به معنای حمایت خانواده هاشمی از آقای روحانی نیست و اساسا تا زمان مشخص شدن آرایش سیاسی و ثبت نام کاندیداها، اینکه آیت الله هاشمی یا خانواده ایشان از چه کسی حمایت کنند، مشخص نخواهد شد و ممکن است با کاندیداتوری چهره دیگری که احتمال موفقیت بیشتری از آقای روحانی داشته باشد، از آن کاندیدا حمایت کنند و در هر صورت اگر هم بنابر حمایت خانواده هاشمی از فردی باشد موضوع رسما اعلام خواهد شد.

وی در خاتمه گفت:به نظر می رسد در این شرایط، اعضای ستاد کاندیداهایی که منتقد رفتارهای خلاف اخلاق در دولت فعلی هستند، خود به اخلاق پایبند بوده واز این نوع موضعگیری ها ورفتارهایی که موجب می شود مطالبی خلاف واقع به جامعه القا شود، بپرهیزند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates