21.06.2017

حضور جنجالی علی علیزاده در راهپیمایی روز قدس در لندن


ایرانشهر: انتشار تصاویر حضور علی علیزاده در راهپیمایی روز قدس در لندن با واکنش های زیادی روبرو شده است. مزدور، خائن، خود فروخته، کارشناس تقلبی و پناهنده سیاسی دروغین از واژه هایی است که در اعتراض به استفاده از وی به عنوان کارشناس تلویزیون بخش فارسی بی بی سی در فضای مجازی رد و بدل می شود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر

راهپیمایی قدس یک حرکت سیاسی است که به بهانه دفاع از فلسطینی ها و به پیشنهاد روح الله خمینی می کوشد تا به احساسات یهود ستیزانه با تم اسلامی پاسخ گوید. این راهپیمایی در ایران در آخرین جمعه ماه رمضان و در برخی شهرهای اروپا در آخرین یکشنبه همین ماه قمری برگزار می شود.

اگرچه حضور در این مناسبت حکومتی که با تدارک منابع رسمی جمهوری اسلامی و با هزینه کرد دولت ایران در داخل و خارج از این کشور برگزار می گردد، همواره با شعارهای یهودستیزانه همراه بوده است اما اینبار حضور جنجالی علی علیزاده در راهپیمایی روز قدس در لندن در حالی که پرچم گروه تروریستی حزب الله لبنان را برافراشته است نشان می دهد که وی مغایر با کلیه اصول بین الملل و در دفاع از یک گروه شبه نظامی که در فهرست گروه های تروریستی وزارت خارجه آمریکا و همچنین ده ها نهاد بین المللی دیگر قرار دارد، مرتکب جرم گردیده است.

علیزاده کمتر از 10 روز پیش از این نیز در یک برنامه تلویزیونی جمهوری اسلامی با مجری گری یکی از افراطی ترین مجریان راستگرای تلویزیون دولتی ایران حاضر شد و به دفاع تمام قد از رژیم اسلامی پرداخت.

این همه در حالی است که علی علیزاده به عنوان پناهنده سیاسی در انگلستان اقامت دارد و افشای این امر اذهان مستقل را با این سوال روبرو می کند که چطوردولت انگلستان برای حمایت از کسی که تا این اندازه در حمایت از جمهوری اسلامی کوشاست در مقابل همان جمهوری اسلامی، به وی پناهندگی داده است؟

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates