25.08.2017

جلسه مجمع فرماندهان سازمان اطلاعات سپاه؛ طرح بازداشت هم‌زمان احمدی‌نژاد، فریدون و فاضل لاریجانی – سایت خبری آمد نیوز

آمدنیوز: روز گذشته مورخ سه‌شنبه ۳۱ مردادماه ۱۳۹۶ جلسه مجمع فرماندهان سازمان اطلاعات سپاه با حضور نماینده حفاظت اطلاعات قوه قضائیه در این سازمان برگزار شد.

به گزارش منابع خبری «آمدنیوز» در این نهاد امنیتی، سازمان اطلاعات سپاه (ساس) در جلسه‌ی روز گذشته‌ی خود تصمیم گرفت برای رویارویی جدید با حسن روحانی رئیس‌جمهور و اخذ امتیازات بیشتر از وی (پس از انتصاب آذری جهرمی به منصب وزارت ارتباطات)، طی هفته‌های آتی، افکار عمومی جامعه را برای رسانه‌ای کردن پرونده‌ی «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور آماده و خوراک آتش رسانه‌ای حملات جدید به حسن روحانی را فراهم نماید.

این طرح با دستور «صادق آملی لاریجانی» با هدف «منحرف کردن اذهان عمومی از ۶۳ حساب بانکی شخصی» وی و «دستور قتل مهدی خزعلی در حال اعتصاب غذا»، قرار است توسط سردار محمدحسین زیبایی‌نژاد (نجات) اجرایی شود.

هم‌زمان با اجرای این طرح، قرار است «محمود احمدی‌نژاد» رئیس‌جمهور اسبق نیز به اتهام وجود چندین فقره پرونده قضایی همزمان با حسین فریدون بازداشت شود.

هم‌چنین سازمان اطلاعات سپاه (ساس) با همکاری سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضائیه قرار است طرح بازداشت ظاهری «فاضل لاریجانی» یکی از برادران صادق لاریجانی را به اتهام فساد مالی اجرایی کرده تا توازن مبارزه ظاهری با فساد و گرفتن تب جامعه به طور نمایشی در کشور اجرا شود.

بر اساس این گزارش، تیم محمود احمدی‌نژاد در حال بررسی برای رسانه‌ای کردن «پرونده جاسوسی زهرا اردشیر لاریجانی» دختر صادق لاریجانی برای «ام آی سیکس» انگلستان هستند.

جزئیات این پرونده نزد «آمدنیوز» محفوظ است و طی هفته‌های آتی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

در رابطه با پرونده جاسوسی زهرا اردشیر لاریجانی برای سرویس امنیتی انگلستان، دو تن از عوامل معاونت کاشف حفاظت اطلاعات قوه قضاییه به نام‌های «خسروی» و «میلانی» توسط رییس جدید سازمان حفا قوه تهران بازداشت شده‌اند که هم‌اکنون در بند ۲۴۱ زندان اوین به سر می‌برند.

صادق لاریجانی به محض اطلاع از کشف پرونده جاسوسی دخترش توسط «اسماعیل خطیب» رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، برای مکتوم نگاه داشتن آن، سه بار قصد ترور «خطیب» را طی تصادفات زنجیره‌ای ساختگی در جاده تهران -قم داشت که در هر سه مورد، تیم حفاظت صادق لاریجانی نتوانستند «خطیب» را حذف فیزیکی کنند.

هم‌اکنون قوه قضائیه، حکم جلب محمود احمدی‌نژاد را نهایی و برای اجرا، به یکی از شعب اجرای احکام ارسال کرده است.

در همین خصوص نیز جلسه‌‌ی هماهنگی میان «اسماعیل خطیب» رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه و «محسنی اژه‌ای» سخنگو و معاون اول این قوه تشکیل شده و طرفین در حال طراحی برای چگونگی بازداشت احمدی‌نژاد هستند.

«صادق لاریجانی» که به دلایل واهی، خود را در قامت جانشینی رهبری یافته، پس از افشای ۶۳ حساب بانکی شخصی‌اش در «آمدنیوز» و «در تی وی»، در صدد برآمده تا در زمان حیات آیت‌الله خامنه‌ای، به قلع و قمع مخالفین خود بپردازد. پروژه‌ای که ظاهرا بیت رهبری نیز با آن مخالفتی ندارد و دست وی را برای سرکوب سیستماتیک و ایجاد نارضایتی هر چه بیشتر مردم از نظام بازگذاشته است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates