08.10.2017

اژه ای: بازداشت یکی از بدهکاران کلان بانکی/ ارتباط رانتی این بدهکار با 14 بانک

عصرایران: محسنی اژه ای از بازداشت یکی از بدهکاران کلان بانکی خبر داد و گفت: این فرد با رانت توانسته با ۱۴ بانک ارتباط بگیرد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در صد و نوزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی گفت: حقیقتا از مردم سپاسگزارم چرا که به نقل از مسئولان برگزاری این مراسم، حضور مردم کم نظیر بوده است.

سخنگوی دستگاه قضا در ادامه و در خصوص برخورد با فساد اقتصادی و امنیتی گفت: قوه قضائیه همواره در برخورد با مفاسد مصمم بوده و به دنبال احقاق حقوق مردم است که نمونه هایی از آن را اخیرا شاهد بودیم.

وی افزود: یکی از مصادیق فساد مسئله زمین خواری است که به خاطر مبارزه با فساد، میزان آن کاهش یافته است.

محسنی اژه ای به آمارهای مربوط به زمین خواری اشاره کرد و گفت: بیست هزار هکتار رفع تصرف شده و بیش از ۴۷هزار هکتار قلع و قمع داشتیم.

سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با فعالیت های بانک ها گفت: بانک ها نسبت به تصمیم مورد نیاز دقت نمی کنند و منابع بانکی به صورت محدود در اختیار عده ای قرار می گیرد.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه کوتاهی از سوی بانک ها دیده می شود، گفت: کسانی که خلاف مقررات عمل می کنند با آنها برخورد می شود. اخیرا فردی که فساد بانکی داشته دستگیر شده است و با ۱۴ بانک این فرد مرتبط بوده و 30 هزار میلیارد ریال بدهی دارد.

وی افزود: این ارقام مربوط به یک بدهی این فرد است و که این فرد بدهی دیگری هم دارد.

محسنی اژه ای تصریح کرد: مشخص است این فرد با رانت توانسته این کار را بکند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates