19.04.2013

غلامعلی حداد عادل: عملکرد دولت احمدی‌نژاد ما را دیوانه کرده است

دیگربان: غلامعلی حداد عادل با بیان اینکه نوع رابطه دولت محمود احمدی‌نژاد با رهبر جمهوری اسلامی یکی از «نقاط ضعف» این دولت محسوب می‌شود گفته که برخی رفتارهای دولت «دیوانه» کننده است.

به گزارش روز جمعه (۳۰ فروردین) سایت «باشگاه خبرنگاران جوان» آقای حداد عادل این مطالب را طی سخنانی در جمع گروهی از دانشجویان دانشگاه «تربیت مدرس» بیان کرده است.

وی گفته که مسائل «مدیریتی»٬ «رفتاری» و رابطه با علی خامنه‌ای از نقاط ضعف دولت احمدی‌نژاد محسوب می‌شود.

حداد عادل افزوده است: «رفتار دولت در برخی مواقع به گونه‌ای بود که اعتماد جامعه به عقلانی بودن تصمیمات دولت کاهش یافت و این یک لطمه بزرگ به کشور بود.»

وی همچنین با انتقاد از تاخیر دولت در ارائه لایحه بودجه به مجلس اضافه کرده که «متأسفانه نظایر این قبیل کار‌ها» از سوی دولت کم نیست که باعث «دیوانه» شدن مقام‌های جمهوری اسلامی شده است.

محمود احمدی‌نژاد که روزگاری منتخب «امام زمان» و نزدیک‌ترین مقام در جمهوری اسلامی به علی خامنه‌ای بود٬ از دو سال پیش تاکنون با انتقاد‌ها و حملات تند حامیان سابق خود مواجه است.

احمدی‌نژاد تنها رئیس دولتی در نظام جمهوری اسلامی است که با حمایت‌های صریح علی خامنه‌ای و سپاه پاسداران در ایران به قدرت رسید و بعد‌ها با حامیان خود به اختلاف‌های جدی برخورد.

رهبر جمهوری اسلامی٬ سپاه پاسداران و بسیاری از حامیان احمدی‌نژاد با وجود اختلاف‌های شدید با رئیس دولت دهم حاضر نیستند به اشتباه خود در حمایت بی‌دریغ و مطلق از وی اعتراف کنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates