08.11.2017

کیهان برای 2 روز توقیف شد/ واکنش حسین شریعتمدای

عصرایران: دادستانی تهران، بر اساس شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اقدام روزنامه کیهان بر خلاف سیاست‌های اصولی و بیّن جمهوری اسلامی ایران در مسائل و امنیت منطقه‌ای، این روزنامه را برای دو روز (شنبه و یکشنبه آینده) توقیف کرد.

روزنامه کیهان برای دو روز متوالی توقیف شد.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری ها، دادستانی تهران، بر اساس شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اقدام روزنامه کیهان بر خلاف سیاست‌های اصولی و بیّن جمهوری اسلامی ایران در مسائل و امنیت منطقه‌ای، این روزنامه را برای دو روز (شنبه و یکشنبه آینده) توقیف کرد.

دوشنبه این هفته ـ ۱۵ آبان ماه ـ دبیر هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد، در جلسه امروز مقرر شد به روزنامه کیهان بابت تیتر «شلیک موشک انصارالله به ریاض، هدف بعدی دوبی»، که خلاف مصالح و امنیت ملی تشخیص داده شد، تذکر داده شود.

واکنش حسین شریعتمداری به توقیف کیهان

حسين شريعتمداری گفت: بعید است بخاطر دفاع از مسلمانان یمن “کیهان” توقیف شود

مدیرمسئول روزنامه کیهان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره خبر توقيف دوروزه كيهان از سوی دادستانی گفت: خبر را در سايت خبرگزاری‌ها ديده‌ام و تاكنون چيزی به ما ابلاغ نشده است ولی بسيار بعيد می‌دانم كه شورای‌عالی‌امنيت‌ملی حمايت از جنايتكاران كودک‌كش آل‌سعود و اماراتی‌ها را بر حمايت از مردم مظلوم يمن ترجيح بدهد، و از دادستانی هم انتظار نمی‌رود كه كيهان را به خاطر دفاع از مسلمانان مظلوم يمن توقيف كند.

وی افزود: کلان‌سرمایه‌داران برج‌نشین امارات باید از تیترهای “کیهان” نگران شده باشند و نه مسئولان محترم خودمان.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates