11.12.2017

یک مفسد اصولگرا به‌ عنوان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی انتخاب شد


آمد نیوز: یک مفسد اقتصادی اصولگرا به عنوان مدیرعامل «سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران» منصوب شده است.

به گزارش «آمدنیوز»، «صادق نجفی» اهل عجب‌شیر، از نیروهای امنیتی و مهره‌های سرسپرده‌ جریان اصولگرایی‌ است که با‌ لابی و خریدن افراد توسط باندی که اطراف اوست، بیش از ۲۵ سال ریاست سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی، منطقه آزاد جلفا و شهرداری تبریز را عهده‌دار بوده است.

در دوران ریاست «صادق نجفی» بر شهرداری تبریز، فسادهای مالی گسترده‌ای در شهرداری و شورای شهر تبریز کشف شد که بعدها با دستگیری چند متخلف خرده پا، بر روی این فسادهای گسترده سرپوش گذاشته شد.

سمت راست؛ حامد نجفی که به برکت رانت پدر، یک شبه ره صدساله را پیموده است

در این میان، «حامد نجفی‌» پسر «صادق‌ نجفی‌» با سنِ کم به عنوان مدیرعامل باشگاه ورزشی معدن مس سونگون و سپس‌ معاون باشگاه تراکتورسازی شده است! وی هم‌چنین با استفاده گسترده از رانت پدر تحت عنوان پیمانکار، قراردادهای بزرگی را در منطقه آزاد جلفا و شهرداری تبریز به ویژه در مؤسساتی مانند: «آتیه شهر» و «سازمان همیاری شهرداری تبریز» منعقد کرده و از این طریق ده‌ها میلیارد تومان از اموال بیت‌المالی را به جیب زده است.

«یوسف نجفی»، برادر «صادق نجفی» نیز هم اکنون معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش دولت حسن روحانی است.

گفتنی است که «صادق نجفی» از دوستان نزدیک «سلمان خدادادی» است. «خدادادی» نماینده مجالس پنجم، ششم، هفتم، هشتم و دهم از حوزهٔ انتخابیهٔ ملکان (استان آذربایجان‌شرقی) و فرمانده سابق سپاه ملکان (ملک‌کندی) است. وی معاونت مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان‌شرقی و نیز مدیرکلی اطلاعات استان اردبیل در زمان استانداری محمود احمدی‌نژاد را در کارنامه خود دارد.

صادق نجفی و سردار حسین سلامی

«سلمان خدادادی» علاوه‌ بر‌ ارتباطات ناسالم با مافیای اقتصادی تبریز، متهم به‌ رابطه‌ی نامشروع بود که مدتی را هم به خاطر آن‌ در بازداشت گذراند. وی به علت عدم تأیید صلاحیت توسط شورای نگهبان از مجلس نهم باز ماند و در دولت یازدهم و زمان تصدی وزارت ظریف در وزارت امور خارجه، به عنوان مشاور او انتخاب شد. «خدادادی» هم‌اکنون در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، ریاست کمیسیون اجتماعی مجلس را عهده‌دار است.

یک منبع آگاه «آمدنیوز» که مشاور یکی از عالی‌ترین مقامات کشور و خود از‌ اصول‌گرایان است، می‌گوید: «سلمان خدادادی در دوره ریاستش بر کمیسیون اجتماعی مجلس دهم، مبلغ یک میلیارد تومان از ‘ولی آذروش’ رشوه گرفت و با لابی او را مدیرعامل شرکت آتیه صبا کرد.»

شرکت هلدینگ آتیه صبا همان شرکتی است که زیر نظر وزیر تعاون فعالیت می‌کند و چندی قبل اخبار «مهدی وکیلی» فرزند «محمدعلی وکیلی» و «سیدمحمدحسین حجازی» فرزند حجت‌الاسلام «علی‌اصغر حجازی» معاون بیت رهبری واکنش منفی جامعه را برانگیخت.

«سیدمحمدحسین حجازی» در این هلدینگ به عنوان «رییس هیات مدیره گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی» منصوب و «مهدی وکیلی» که متولد سال ۱۳۷۰ است، به عنوان «مدیرعامل شرکت صنعتی کاوشگران آتیه صبا» انتخاب شده است.

حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به مردم قول داد که دست‌ مفسدان را از سر مردم کوتاه کند اما حالا مدیران دولت وی با انتصاب مفسدانی چون «صادق‌ نجفی‌ و خانواده» به انوع مشاغل، به اقتدارگرایان باج می‌دهند.

«آمدنیوز» به‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت حسن روحانی هشدار می‌‌دهد ضمن توقف عزل و نصب مفسدین در زیر مجموعه‌های این وزارت‌خانه، بیش از این با اعتماد مردم بازی نکند که در غیر این‌صورت این رسانه ناچار است برای نخستین‌بار اقدام به انتشار پرونده سراسر فساد «سلمان خدادادی‌» رئیس پیشین و عضو کنونی کمیسیون اجتماعی مجلس با تصریح به انواع فسادهای مالی و اخلاقی وی و همچنین پرونده فساد در شورای شهر تبریز کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates