25.04.2013

آزادی ناگهانی جن گیر مشهور دولت در آستانه انتخابات

خُسن آقا: حتما قراره رئیس جمهور آینده جن باشه و آقا جن گیر رو برای کنترل او قرار بکار بگیرند!
بازتاب امروز: در فاصله حدود 50 روز تا برگزاری انتخابات، عباس غفاری رمال وجن گیر مشهور بطور ناگهانی از زندان آزاد شده است.به گزارش خبرنگار بازتاب، عباس غفاری که بنابرگزارشهالی اولیه قرار بود به اعدام محکوم شود و سپس حکم وی با لابیها ورایزنیهای گسترده در چند مرحله

در فاصله حدود 50 روز تا برگزاری انتخابات، عباس غفاری، رمال و جن گیر مشهور، به طور ناگهانی از زندان آزاد شده است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، عباس غفاری که بنابر گزارشهای اولیه قرار بود به اعدام محکوم شود و سپس حکم وی با چند مرحله لابی ها و رایزنی های گسترده به هشت سال زندان تقلیل یافت، در آُستانه انتخابات آزاد شده و به مکانی خاص منتقل شده است.

پیش از این، اخبار متفاوتی درباره وضعیت نگهداری و ارتباطات و تاثیرگذاری غفاری بر کارشناسان پرونده و بازجوهای وی منتشر شده بود؛ از جمله طلسم کردن یکی از مسئولین اطلاعاتی، بازکردن درب سلول و اخبار دیگری که فارغ از صحت و سقم آنها، در محافل موثر کشور مورد توجه واقع می شد.

همچنین اخباری در مورد هم سلول کردن عباس غفاری با سخنگوی دولت اصلاحات که برای تحت فشار گذاشتن عبدالله رمضان زاده انجام شده بود نیز موجب گردید تا افکارعمومی متوجه این پرونده گردد.

در این شرایط، آزاد کردن عباس غفاری می تواند معنای خاصی داشته باشد؛ به ویژه که گفته می شود پس از آزادی وی، عباس غفاری مراجعات زیادی مرتبط با مسایل سیاسی داشته است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates