26.04.2013

حمله کم‌سابقه برخی نمایندگان مجلس به احمدی‌نژاد

دیگربان: گروهی از نمایندگان مجلس در گفتگو با سایت «خانه ملت» حملات٬ انتقاد‌ها و اعتراض‌هایی متوجه محمود احمدی‌نژاد و دولت‌های نهم و دهم کرده‌اند که در نوع خود کم‌سابقه است.

حملات و انتقاد‌های تند این نمایندگان پس از آنکه رئیس دولت دهم به تهدید‌ها و هشدار‌های خود علیه مقام‌های جمهوری اسلامی شدت بیشتری بخشیده٬ آغاز شده است.

احمدی‌نژاد طی دو هفته گذشته دور تازه‌ تهدید‌ها علیه مخالفان محافظه‌کار خود در سفر‌های استانی را آغاز کرده و روز به روز بر دامنه این تهدید‌ها می‌افزاید.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی یکی از نمایندگانی است که گفته احمدی‌نژاد در هشت سال گذشته نشان داده با الفبای اقتصادی بیگانه است.

آقای ایمن‌آبادی افزوده «مردم قدرت خرید یک روغن را هم ندارند٬ قیمت گوشت افزایش پیدا می‌کند٬ گرانی و بیکاری بیداد می‌کند و جوانان افسرده‌اند» ٬ اما احمدی‌نژاد توان خود را برای انتخابات گذاشته است.

محمد باقری بنابی٬ عضو فراکسیون روحانیون مجلس هم گفته «عدالتی که احمدی‌نژاد دنبالش است، فقط در اتهام‌زنی خلاصه می‌شود.»

آقای بنایی افزوده «صحبت‌های پرحاشیه و بی‌محتوا {احمدی‌نژاد} فقط جامعه را به تشنج می‌کشد و دلسوزان نظام در مجلس، قوه قضاییه و دولت را درگیر می‌کند.»

جواد هروی٬ نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزوده که احمدی‌نژاد «با یک زبان چالش برانگیز به گوشه و کنار کشور رفته و همگان را با زبان طعن و طنز به سخره می‌گیرد که روش درستی نیست.»

هروی افزوده «در شرایطی که گرانی‌ها و تورم در کشور کمر مردم را شکسته است دیگر زمانی برای مجادله و مناظرات فکری باقی نمی‌ماند.»

ابراهیم نکو٬ عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرده که احمدی‌نژاد «بیشتر به صحبت‌های کوچه و بازاری روی آورده که هیچ دردی از جامعه دوا نمی‌کند.»

آقای نکو افزوده رئیس دولت دهم در پی «عوام‌فریبی» است و وی نباید «با سخنان پیش پا افتاده افکار عمومی را منحرف کرده و باعث تشویش و نگرانی بین مردم جامعه شود.»

علی‌محمد بزرگواری هم گفته «ملت ایران از کوچک و بزرگ، شهری و روستایی با بلوف‌های تو خالی احمدی‌نژاد آشنا هستند.»

بزرگواری افروده «دور جدید سفرهای استانی احمدی‌نژاد بی‌مورد است» و «مردم به فردی غیر از نامزد مطلوب وی رأی می‌دهند.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates