09.03.2018

۶۰ نفر در پارتی شبانه در مشهد بازداشت شدند

رادیوزمانه: معاون سیاسی-امنیتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی اعلام کرد که در یک پارتی شبانه در بلوار شاهنامه مشهد ۶۰ زن و مرد دستگیر شدند.

قاضی حسن حیدری جمعه ۱۸ اسفند به خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی گفته است که فردی به مأموران پلیس امنیت اخلاقی خبر داد که پارتی مختلطی در بلوار شاهنامه برگزار می‌شود. مأموران بعد از هماهنگی با مقامات قضائی استان محل برگزاری مهمانی شبانه را شناسایی کردند و سپس به محل هجوم بردند. قاضی حسن حیدری می‌گوید در این «عملیات» ۲۲ نفر مرد و ۳۸ زن با «پوشش نامناسب» دستگیر شدند. علاوه بر این مأموران پلیس امنیت اخلاقی مقادیری مشروبات الکلی، دی جی و وسایل نورپردازی را هم توقیف و۲۰ دستگاه خودرو شرکت‌کنندگان در این مهمانی شبانه را نیز به توقفگاه پلیس منتقل کردند.

رهبر جمهوری اسلامی در سخنانی که روز گذشته در برابر مداحان ایراد کرد گفته بود که حکومت اسلامی در برابر «حرام اجتماعی» می‌ایستد اما به امور شخصی افراد در داخل منازل کاری ندارد. با این حال دستگیری جوانان در مهمانی‌های شبانه مختلط در شهرهای مختلف ایران همواره خبرساز بوده است. به ویژه در مشهد در آستانه عید نوروز به عنوان یکی از فعالیت‌های مورد علاقه قاضی حسن حیدری. دستگیری ۴۴ زن و مرد در یک پارتی شبانه در اسفند ۹۵ به دستور او انجام شد و در آن زمان هم خبرساز بود. در سال ۹۳ هم «سپاه امام رضا» از دستگیری ۸۴ نفر در یک پارای شبانه خبر داده بود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates