27.04.2013

پیر موذن: احمدی‌نژاد غیرقانونی سوآپ نفت را در اردبیل به محصولی واگذار کرد

خانه امت: پیر موذن:معرفی مشایی از طرف لاریجانی به احمدی نژاد کذب محض است: مراد و مریدی احمدی‌نژاد و مشایی چندین ساله و دیرینه است
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مجلس و ملت ایران طومار حق‌پنداران منحرف و ثروت اندوز را خواهد پیچید،گفت: محصولی در جایگاهی نیست که حتی یک یک جمله مثبت راجع به رئیس مجلس بگوید.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، گفت: من به عنوان فردی که در دهه ۷۰ در زمان استانداری احمدی‌‌نژاد در اردبیل، شهردار بودم به نحوه عملکرد و ثروت اندوزی محصولی اشراف کامل دارم.

احمدی‌نژاد غیرقانونی سوآپ نفت را در اردبیل به محصولی واگذار کرد

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیرو سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمان استانداری احمدی‌نژاد در اردبیل امتیاز حمل مواد سوختی از باکو به نخجوان( طرح سواپ) به محصولی واگذار شد، تصریح کرد: رئیس جمهور وقت، زمانی که امتیاز سواپ نفت را به استان نوبنیاد اردبیل واگذار کرد، احمدی‌نژاد به صورت غیر قانونی آن را به محصولی سپرد تا وی از این طریق به ثروت اندوزی نامشروع بپردازد.

وی با تاکید براینکه حاضرم در یک مناظره رودرو دروغ پردازی محصولی را برای افکار عمومی روشن کنم، ادامه داد: افرادی که خود را پاک‌دست معرفی و به رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان آن توهین می‌کنند را در یک مناظره رودرو رسوا می‌کنم.

معرفی مشایی از طرف لاریجانی به احمدی نژاد کذب محض است

نماینده اصولگرای مجلس نهم، تصریح کرد: اینکه محصولی می‌گوید لاریجانی، مشایی را به احمدی‌نژاد معرفی کرد، کذب محض است زیرا همگان می‌دانند مراد و مریدی احمدی نژاد و مشایی چندین ساله و دیرینه است.

پیر موذن، ادامه داد: اگر محصولی بخواهد به اینگونه مباحث ادامه دهد، قطعا او را رسوا خواهم کرد و خواهم گفت چگونه از کیسه بیت المال و حق مسلم مردم اردبیل برای خود ثروت اندوزی کرده است و چگونه وقتی برای دادن پاسخ به این موضوعات به دادگاه رفته بود خود را تبرئه کرده است.

محصولی را رسوا می‌کنم

وی با بیان اینکه این سناریوسازی‌ها برای این است که مدیر با کفایتی هم‌چون علی لاریجانی را از صحنه انتخابات و نامزد شدن دور کنند، افزود: پرونده فساد مالی محصولی به دلیل توهین به شهید‌باکری‌ها و ثروت اندوزی‌ها قطورتر از این است، و وی در جایگاهی نیست که حتی یک جمله مثبت راجع به رئیس مجلس بگوید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مجلس و ملت ایران طومار حق‌پنداران منحرف و ثروت اندوز را خواهد پیچید، توضیح داد: در اولین نطق خود در مجلس شورای اسلامی با سند و مدرک رسواگر کسانی که با زیاده‌گویی‌های خود به رئیس مجلس و نمایندگان توهین کرده‌اند و به وی نسبت ناروا زده‌اند خواهم بود.

صادق محصولی در اظهار نظر اخیر خود اعلام کرده خودم شنیده‌ام که علی لاریجانی، مشایی را به احمدی‌نژاد معرفی کرده است./

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates