28.04.2013

علیرضا زاکانی٬ فرمانده سابق بسیج دانشجویی: متاسفانه فساد همه نظام را فراگرفته است

دیگربان: علیرضا زاکانی٬ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت که «فساد٬ پیکره نظام را در برگرفته» و وی در استان‌های محروم «صحنه‌هایی» دیده که برای کشور «ننگ» است.

به گزارش خبرگزاری «مهر» آقای زاکانی این اظهارات را در یک نشست خبری که روز یکشنبه (هشتم اردیبهشت ماه) برگزار شده مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه «متاسفانه فساد پیکره زیبای نظام ما را در برگرفته» خواستار مبارزه عملی و نه شعاری با فساد و ممانعت از «رسوخ رخنه مفسدین» به سیستم مدیریتی شده است.

این نماینده محافظه‌کار مجلس در بخش دیگری از این نشست خبری به وضعیت مناطق محروم ایران اشاره کرده و گفته است: «در سفری که به سیستان و بلوچستان و بندرعباس داشتم صحنه‌هایی را دیدم که برای کشور ما ننگ است.»

وی افزوده که «مردم شهرستان زهک در استان سیستان به من می‌گفتند ما برای زنده ماندن دست و پا می‌زنیم.»

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده همچنین اظهار کرده است: «در سفر اخیرم به بندرعباس منطقه درخت سبز را مشاهده کردم که وضعیت مناسبی نداشت و خدایی نکرده در صورت وقوع یک زلزله٬ فاجعه‌ای در آنجا اتفاق خواهد افتاد.»

این نماینده مجلس که پزشک هم هست گفته که «می‌بینم مردم به واسطه بیماری عزیزانشان به زیر خط فقر می‌روند.»

وی ادامه داده است: «متاسفانه امروز شاهدیم کسی که فرد بیماری در خانواده‌اش دارد یا باید از جان عزیزش بگذرد و یا اینکه کل زندگی‌اش را خرج زندگی آن کند.»

افزایش مشکلات اقتصادی مردم ایران بواسطه تشدید تحریم‌های بین‌المللی علیه برنامه اتمی جمهوری اسلامی و ناکارآمدی دولت محمود احمدی‌نژاد٬ طبقات ضعیف اقتصادی را به شدت تحت فشار قرار داده است.

در حالی که مقام‌های بلندپایه نظام این مشکلات را انکار می‌کنند و یا تلاش می‌کنند آن‌ها را کمرنگ نشان دهند٬ نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سخنرانی‌های خود به صراحت به این مشکلات اشاره می‌کنند.

این در حالی است که محمدتقی مصباح یزدی٬ روحانی نزدیک به علی خامنه‌ای به تازگی گفته است مسئله اصلی کشور رفع مشکلات اقتصادی نیست.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates