20.06.2018

دیروز دادخواست رفع تصرف ویلای لواسان به حوزه قضایی لواسان واصل شده است/ آیا سرلشکر فیروزآبادی ویلای لواسان را تخلیه خواهد کرد؟

عدالتخواهی: با توجه به مصاحبه رئیس کل دادگستری استان تهران مبنی بر اینکه: «دادخواست رفع تصرف ملک مزبور به حوزه قضایی لواسان امروز واصل شده است و دستور اکید بر سرعت و دقت در رسیدگی؛ و تعیین وقت دادگاه برای رسیدگی به موضوع برای هفته آینده»، و نامه سرگشاده جنبش عدالتخواه در رابطه با «صدور حکم […]

با توجه به مصاحبه رئیس کل دادگستری استان تهران مبنی بر اینکه: «دادخواست رفع تصرف ملک مزبور به حوزه قضایی لواسان امروز واصل شده است و دستور اکید بر سرعت و دقت در رسیدگی؛ و تعیین وقت دادگاه برای رسیدگی به موضوع برای هفته آینده»، و نامه سرگشاده جنبش عدالتخواه در رابطه با «صدور حکم قضایی تخلیه برای ویلای لواسان و عدم اقدام نیروی انتظامی برای اجرای حکم»، با پیگیری‌های این تشکل و گفتگو با مسئولان نهاد ذيربط مطلع شدیم که حکم قضایی مبنی بر تخلیه ملک مذکور تاکنون صادر نشده بود بلکه روند کارشناسی آن از ماه‌هاي گذشته توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در جریان است و روند حقوقی اخذ آن نیز آغاز شده است و نحوه ورود نيروهاي زحمت‌كش نيروي انتظامي نيز بعد از صادر شدن حكم قضايي خواهد بود. بنابراین این نکته در نامه جنبش عدالتخواه دانشجويي اصلاح می گردد.

البته لازم به تکرار است که رهبر معظم انقلاب تاکنون دوبار در سال‌های ۹۵ و ۹۶ دستور به تخلیه ملک مزبور را داده اند، و اکنون با پیگیری های مکرر نهاد مربوطه، امیدواریم این ملک در کوتاه مدت به بیت المال بازگردانده شود.

قابل ذکر است امروز صبح حساب توئیتر منتسب به سرلشکر فیروزآبادی اذعان داشت که ویلای لواسان را تحویل خواهد داد. متن پیام ایشان به قرار زیر است:

«در تماس اينجانب با دفتر نظامي معظم‌له دستور تخليه محل دريافت شد؛ بلافاصله به #ستاد_اجرايي آمادگي براي تحويل در اسرع وقت اعلام گرديد. #تمام»

جنبش عدالتخواه دانشجویی پیگیر تخلیه ویلای لواسان خواهد بود و نتیجه را به مردم اعلام خواهد کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates