25.06.2018

بازار تهران برای دومین روز دست به اعتصاب زد


رادیوفرانسه: خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه پاسداران ایران، نوشت که بازاریان تهران صبح امروز دوشنبه چهارم تیر ماه نیز در اعتراض به رکود حاکم بر بازار، گرانی نرخ ارز که به کسادی کسب و کار منجر شده با بستن مغازه های خود دست از کار کشیدند و دست به تظاهرات زدند.

دیروز یکشنبه فروشندگان تلفن های همراه در بازار چارسو و علاءالدین تهران در اعتراض به افزایش بی رویه نرخ ارز و گران شدن تلفن های همراه اعتصاب و تظاهرات کردند. خبرگزاری فارس در گزارش خود تصریح کرده است که امروز دوشنبه نخست پارچه فروشان و بازاریان راستۀ “بازار بزرگ” و “چارسوق” و “سرای قیصریه” مغازه های خود را بستند و سپس سایر مغازه داران نیز با بستن مغازه هایشان دست از کار کشیدند.

در این حال، علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف ایران، در گفتگو با خبرگزاری “تسنیم” بازاریان اعتصاب کننده را اخلالگر نامید و مدعی شد که بازار تهران در آرامش است و فعالیت عادی خود را ادامه می دهد. رئیس اتاق اصناف تهران اضافه کرد : “دیروز جمع محدودی که با سر و صدا کوشیدند مغازه های بازار را تعطیل کنند، امروز دوشنبه به صورت سازمان یافته وارد بازار بزرگ تهران شده اند و به دنبال تکرار رویداد دیروز هستند” که به گفتۀ او با مقاومت بازاریان روبرو شده اند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates