02.05.2013

حیدر مصلحی٬ وزیر اطلاعات به طور تلویحی اعلام کرد: نظام به خاطر ملاحظاتی هاشمی را محصور نکرده است

دیگربان: حیدر مصلحی٬ وزیر اطلاعات بی‌آنکه به نام اکبر هاشمی رفسنجانی اشاره کند گفته اطلاعاتی در اختیار دارد که وی در حوادث پس از انتخابات سال ۱۳۸۸ «دست» داشته‌ و نظام به خاطر «ملاحظاتی» وی را محصور نکرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر٬ آقای مصلحی این مطلب را روز پنجشنبه (۱۲ اردیبهشت) طی سخنانی در اختتامیه نهمین همایش سراسری مسئولان هیات رزمندگان کشور بیان کرده است.

وی گفته است: «کسی که خود را پیشگوی حوادث ۸۸ عنوان می‌کند و می‌گوید من گفتم، من بیانیه دادم٬ در حقیقت پیشگویی نکرده است، ما اطلاعات دقیقی داریم که این آقا در فتنه دست داشته است.»

اکبر هاشمی رفسنجانی در یک ماه گذشته دست‌کم دو بار در دیدار‌های خود گفته که حوادث پس انتخابات سال ۸۸ و سرنوشت محمود احمدی‌نژاد را پیش‌بینی کرده بود.

آقای هاشمی همچنین افزوده که این هشدار‌ها را در نامه‌ای با علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی در میان گذاشته بود.

وزیر اطلاعات نیز در واکنش به این اظهارات٬ هاشمی را از «سران فتنه» دانسته و گفته نظام به خاطر یک‌سری «ملاحظات» وی را مانند میرحسین موسوی و مهدی کروبی محصور نکرده است.

مصلحی افزوده هاشمی بداند «انقلاب یادش نرفته این آقا در فتنه چه نقشی ایفا کرده است.»

وزیر اطلاعات افزوده «زمانی که رهبری در نماز جمعه آن خطبه‌ها را بیان فرمودند چه کسی بود که نامه بدون سلام علیکم داد.»

فشار‌ و حملات حامیان علی خامنه‌ای علیه اکبر هاشمی رفسنجانی با انتشار گزارش‌هایی مبنی بر احتمال حضور وی در انتخابات آتی ریاست جمهوری در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.

هاشمی نیز طی این مدت موضع‌گیری‌ها و سخنان صریحی اتخاذ و بیان کرده که با خشم گروهی از محافظه‌کاران مواجه شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates