25.08.2018

حصارنیوز : وکیل دادگستری میگوید، اتهام جاسوسی نسرین ستوده، از جنس اتهام جاسوسی حسین سبزی‌فروش است

حصار: به گزارش حصار،کانون حمایت از فعالان سیاسی و عقیدتی ، «محمد نجفی» ،وکیل دادگستری و فعال مدنی نسبت به اتهام جاسوسی نسرین ستوده واکنش نشان داده و با انتشار نامه ای که در آن از مشاهدات خود در زندان از این گونه اتهام زنی های بی پایه و اساس دستگاه قضا به فعالان سیاسی و مدنی تا مردم عادی میگوید؛

در زندان اراک، همبندی داشتم به نام حسین علیدادی. پُرسیدم؛ شغل؟ گفت: سبزی‌فروشی! گفتم اتهام ؟ گفت: جاسوسی!
باورم نشد، تا رای برائت از جاسوسی، در زندان به اوابلاغ شد!
سبزی‌فروشی‌اش را هم رفتم شهرک معلم اراک گشتم تا او را با چرخِ طوافی دیدم و به همراهِ شاهی و جعفری و ریحان به اتهام او خندیدیم تا صورتمان از خنده سرخ شد مثلِ تربچه! سال‌های طولانی در آن محل کار می‌کرد و شهره بود به حسین سبزی‌فروش!
اتهامِ جاسوسیِ خانم نسرین ستوده هم اینچنین واهی و دروغ است و نسرینِ سرزمین! در پیشگاه ملت روسپید بوده و هست. در ظلمات درخشیدن، جرمِ اوست!
این اتهامِ نخ نما را بیش از هر کس آقای عباس امیر انتظام با پوست و خون خود تجربه کرد و بسیاری از بهتان‌سازان، شرمسار رنجِ عظیم او شدند و به ظلمی که به آقای انتظام رفت اعتراف کردند به وفور؛ اگرچه دیر و لب گور!
این اتهامات را بگذارید کنار انگِ؛ فتنه گر و عاملِ برادرزن صدام و عامل خسوره بن سلمان و عامل باجناق نتانیاهو ببینید چه شلم شوربایی می‌شود!!

راستی قضیه سبزی‌فروشیِ دخترِ محترمه مکرمه آقای لاریجانی چی شد؟

قلم اگر ننویسد از بیداد، قلم باد!

اتهاماتی که به زندانیان، اعم از فعالان شناخته‌شده و شهروندان زده می‌شود بدین شکل بی‌اساس و واهی است. حکومتی که کوچک‌ترین اعتراض‌ها را با سنگین‌ترین اتهامات پاسخ می‌دهد چه سرنوشتی خواهد داشت؟

محمد نجفی وکیل دادگستری
شازند

۲۵/مرداد/۱۳۹۷

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates