06.05.2013

هفته‌خوانی: هفته‌ جواب ندادن اسلام و غیره

خودنویس: هفته‌ای که اعلام می‌شود: «اسلام جواب نمی‌دهد» و «حمل سگ در خودروهایی که انسان در آن حضور دارد ممنوع و باعث توقیف خودرو است»، واقعا شیر تو شیر است!

باور کنید من هلو به این جَلبی تا به حال ندیده بودم.

این کامران باقری لنکرانی (دقت کردید اسامی رفقای احمدی‌نژاد همه مورد دار است: کامران و منوچهر و اسفندیار و خسرو…) عرض می‌کردم این برادر هلو هم برای خودش مارمولکی است‌ها!

هنوز هیچی نشده یک آفتابه گرفته است دستش و راه افتاده هر کدام از کاندیداهای رقیب که به پستش می‌خورند را مورد عنایت قرار می‌دهد و می‌رود نفری بعدی!

آن از سعید جلیلی بدبخت که آمد با این کامران ائتلاف کرد و قرار بود کاندیدای جبهه پایداری شود اما نگو جلیلی مار هلویی در آستین پرورش داده و دست آخر کاندید نشد هیچ، بعید است الان کا‌ترین اشتون هم اصلا تحویلش بگیرد با این بی‌عرضگی!

خلاصه که این برادر هلوی ارزشی شروع کرده از اکبر آقا هاشمی رفسنجانی تا برادر شهردار خلبان دکتر سردار قالیباف و بعد ائتلاف ۲+۳ و همه را یکی یکی سیفون می‌کشد و می‌آید جلو!

لامصب این هلو کاپشن هم می‌پوشد و استاد تمساح هم خیلی قربان و صدقه‌اش می‌رود و خلاصه حالا هی بگویید هلو.. هلو… اما باید از این وروجک ترسید… حالا من مرده شما زنده!

سگ‌های سگ‌یاب!

نیروی انتظامی یک تعدادی سگ ریخته در خیابان که با اخلاق سگی مثل سگ پاچه افرادی که سگ همراه خود دارند را می‌گیرند و برخورد سگی می‌کنند و تازه سگ‌های توقیف شده را هم «عمودی» می‌برند و «افقی» تحویل می‌دهند.

حالا چند تا از حقوقدان‌ها این موضوع یعنی برخورد سگی با صاحبان سگ‌ها را بررسی کرده‌اند و می‌گویند که «سه‌گونه سگ نگهداریشان مجاز است: سگ نگهبان، سگ شکاری، سگ گله.»

و از آنجا که این سه‌گونه سگ دارای ارزش اقتصادی‌ هستند؛ یعنی مالکیت دارند بنابراین اگر سگی در لباس نیروی انتظامی باعث از‌ بین‌ رفتن این سگ‌ها بشود صاحب سگ حق مطالبه قیمت و جبران خسارت را دارد.

حالا شما جرات دارید بروید از سگ‌های سگ یاب نیروی انتظامی شکایت کنید و تازه شانس بیاورید در دادگاه از قاضی مربوطه یک فصل ردیف کتک هم نخورید، که «توله سگ! سگ نگه می‌داری بعد اومدی دادگاه شکایت هم می‌کنی از نیروی انتظامی!؟»

از همه این‌ها گذشته این عبارت مندرج در طرح امنیت اجتماعی نیروی انتظامی درباره ممنوعیت حمل سگ خیلی جالب است. در این متن آمده است: «حمل سگ در خودروهایی که انسان در آن حضور دارد ممنوع دانسته و باعث توقیف خودرو می‌شود»

خب حالا یکی به من بگوید سگ چه طوری می‌تواند در خودروهایی که انسان در آن حضور ندارد حضور داشته باشد؟

لابد خود آقا یا خانم سگ باید پشت فرمان بنشینند!

قاچاقچیان و جشنواره خوارزمی!

تو این هاگیر واگیر گرانی و کمبود مواد غذایی و مکمل‌های دارویی و کوفت و زهرما، این برادران اهل عمل قاچاق فروش ما هم ابتکارشان گرفته و برای جاساز کردن مواد مخدر زرت و زرت ایده از خودشان در می‌کنند و خلاصه مکافاتی راه انداخته‌اند.

اول اینکه در خبر‌ها آمده بود که برادران اهل عمل قاچاقچی۴۰ کیلو تریاک را به طرز ماهرانه‌ای در هندوانه جاسازی کرده و خلاصه نیروی انتظامی این هندوانه‌های تلخکی را کشف کرده‌است.

البته ناگفته نماند که معمولا از هر ۵ تن مواد مخدری که وارد ایران می‌شود شاید میانگین نیم کیلو از سوی نیروی انتظامی کشف و ضبط و مصرف می‌شود!

بنابراین احتمالا چندین کانتینر هندوانه تریاکی هم اکنون در تهران و شهرستان‌ها بارگیری شده است و توصیه می‌کنیم تا زمانی که برادران قاچاقچی مشغول ایده‌پردازی برای دفعات بعدی هستند، ترجیحاً کودکان را از خوردن هندوانه منع کنید و خودتان هم اگر دیدید پس از مصرف هندوانه به خارش افتاده و مقادیری زیادی مهربانی و محبت و عطوفت از خودتان صادر می‌کنید بدانید که یکی از این هندوانه‌ها از زیر دست قاچاقچی‌ها در رفته است.

حالا به این خبر اضافه کنید اینکه معاونت پزشکی و سلامت هم اعلام کرده که ۸هزار باشگاه ورزشی در کشور پودرهای لاغری در اختیار علاقه مندان قرار می‌داده‌اند که حاوی مواد مخدر شیشه بوده است!

من می‌ترسم این برادران قاچاقچی ایده کم بیاورند و بیایند سراغ نان سنگک و ترشی هفت بیجار و ما را بیچاره کنند!

این قاچاقچی های عزیز اگر چند تا از ایده های ناب خود را برای جشنواره خوارزمی ارسال کنند صددرصد مقام می آوردند و از دستان مبارک مقام مرفع رهبری یک جایزه بگیرند و یک جایزه (تلخکی مرغوب) هم کف دست ایشان بگذارند!

اهدای گورخر به مردم شهید پرور!

مدت‌ها بود که فکر می‌کردم این مموتی از چه شیوه‌های تبلیغاتی برای خرید آرای بخشی از مردم تهیدست یا به قول خودش دهک پایین استفاده خواهد کرد.

به این نتیجه رسیدم که به هر حال وقتی در این هشت سال رویتان گلاب، این قدر اقتصاد ایران شکوفه زده است به ملت، طبیعی است که دولت به جای توزیع سیب زمینی به آحاد مردم غیور برای خرید رای، این بار به دنبال یک چیز بزرگ‌تر و باحال‌تر باشد اما خدا وکیلی فکر هر چیزی را می‌کردیم جز اینکه گورخر راه راه به خانوارهای ایرانی تحویل داده شود.

باور نمی‌کنید؟ خب اینجا را نگاه کنید خودتان می‌فهمید!

ماجرا از این قرار است که ۳۰۰ راس گورخر که طبق معمول نسل‌شان در حال انقراض است در نی ریز شیراز به جای منطقه حفاظت شده به ۳۰۰ خانوار تحویل داده می‌شود تا از آن‌ها نگه داری کنند!

علت این اهدای گورخر به ملت شهید پرور هم این بوده که چون در نیریز معادن ردیفی وجود دارد و باید بولدوزر‌ها را راه بیاندازند و کوه و کمر را بشکافند، فلذا این گورخر‌ها که خب خر هستند دیگر، حالیشان نیست، مزاحمت ایجاد می‌کنند و بر این اساس باید جایی آن‌ها را جای بدهند که خب چه بهتر از مردم شهید پرور!

اسلام دست و پا گیر!

حاج علی آقا فدوی٬ فرمانده نیروی دریایی سپاه گفته که «اگر اسلام دست ما را نمی‌بست و به ما اجازه می‌داد، سلسله اقداماتی می‌شد که حتی فکر و جرأت تحریم نفتی را هم از تخیل دشمن محو می‌کرد.»

یعنی ما شانس آوردیم که این اسلام دست این سپاهی‌ها را بسته ارواح آقاشون و به جای اینکه سلسله اقدامات انجام دهند به شغل شریف قاچاق و دزدی روی آورده‌اند و سرشان به کار خودشان است.

البته این علی آقا فدوی یک تهدیدی هم کرده که فقط باید بگوییم ببخشید شب بود سیبیل شما را ندیدیم!

فدوی گفته که: «معلوم نیست که این نجابت و خویشتنداری ما همیشگی باشد و به فکر مقابله از راه‌های مشروع نباشیم»

خبرنگار ما خبر داده که فدوی با همین «نجابت و خویشتنداری» پس از این سخنرانی سریع خود را به اولین اسکله غیرمجاز رسانده و به ادامه خدمت گذاری از طریق «راه‌های مشروع» مشغول شده است و به عیال هم گفته اگر دشمنان تماس گرفتند و گفتند «بیا سلسله اقداماتی که می گفتی را اجرا کن ببینم!» بگو رفته ماموریت!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates