01.10.2018

احضار حمید فرخ نژاد به وزارت اطلاعات همزمان با پست اینستاگرام علی علیزاده!

میم ست:
حمید فرخ نژاد به وزارت اطلاعات

بتازگی حمید فرخ نژاد با انتشار پستی در اینستاگرام از احضار خود به وزارت اطلاعات و همزمانی این احضار با پست اینستاگرام علی علیزاده خبر داده است. در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست ، حمید فرخ نژاد به وزارت اطلاعات احضار شده است. این بازیگر خوب سینما با انتشار متنی در اینستاگرام خطاب به علی علیزاده تحلیلگر سیاسی مقیم لندن که طی ماه‌ های اخیر به مهمان مورد علاقه صدا و سیما و رسانه ‌های اصولگرا تبدیل شده ، از احضار خود به وزارت اطلاعات “جهت پاره ‌ای مسائل” خبر داده و با کنایه همزمانی این احضار با پست اینستاگرام علیزاده خطاب به خود را یادآور شده است.

چند هفته پیش هم ترانه علیدوستی در توییتر نوشته بود “مسئولین مربوطه” او را احضار و بابت توییت‌ هایش از او بازخواست کرده ‌اند.

در تازه ترین اخبار بازیگران و سینمای ایران ، حمید فرخ نژاد به وزارت اطلاعات احضار شده است. وی در این مورد در اینستاگرام نوشته است:

“جناب القاب استاد علی علیزاده، پست دلسوزانه و نصایح مادرانه شما واصل گردید. تقارن تذکر شما و همزمانی احضارم به وزارت اطلاعات جهت توضیح پاره‌ای مسائل جالب توجه بود!”

وی در ادامه تاکید کرده قصد ندارد به نصایح علیزاده عمل کند و افزود:

“چهل ساله توی مملکتمون عده ‌ای خود شیرین و عده ‌ای مال مردم خور با تکنیک جنابعالی که «آب به آسیاب دشمن نریزید» و «در این شرایط حساس کنونی»، مطبوعات و وجدان بیدار جامعه رو به سکوت وا داشتند و چراغ ‌ها رو خاموش کردن تا سارقان و غارتگران بیت ‌المال با خیال راحت ببرند و بخورند و از حوالی محل اقامت حضرتعالی به ریش این مردم بخندن . نه برادر، می ‌گم . بازم می ‌گم! حجم گسترده رانت و فساد اقتصادی و فامیل بازی در این مملکت ریشه در همین نگاه جنابعالی داره.”

علی علیزاده دیروز در اینستاگرام با انتشار ویدیویی از برنامه شبکه من و تو که در آن مجری یکی از پست‌ های انتقادی فرخ ‌نژاد را می ‌خواند ، خطاب به این بازیگر خوب سینما نوشته بود:

“از شما دعوت می کنم چند بار به این ویدیو نگاه کنید. مطلب خودتان است. با صدای مجری من و تو. صدایی که لحن و حالتش برای القا و تزریق احساس بدبختی و فلاکت و بیچارگی در جامعه ایران طراحی شده. اما چه کسی مواد خام و محتوا را در اختیار این خانم مجری قرار داده؟ شما جناب آقای فرخ‌ نژاد.”

علیزاده همچنین فرخ ‌نژاد و سایر سلبریتی ‌ها را به دامن زدن به التهاب روانی و احساسی مردم متهم کرده بود.

نظر شما در مورد احضار حمید فرخ نژاد به وزارت اطلاعات و پست اینستاگرامی او چیست؟ در مورد ادعاهای علی علیزاده چه نظری دارید؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

حمید فرخ نژاد به وزارت اطلاعات حمید فرخ نژاد به وزارت اطلاعات

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates