11.10.2018

چرا یمنی‌ها؟ مقاومت را از آقازاده‌های ولایتی بیاموزیم!

دماوند: علی‌اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌الملل سیدعلی خامنه‌ای، در حالیکه در ویلای هزار متری خود در کنار کاخ سعدآباد در گران‌قیمت‌ترین منطقه شمال تهران نشسته و پا روی پای خود انداخته، به مردم بخت‌برگشته ایران درس مقاومت در برابر تهدید و تحریم داده و به آنها گفته از یمنی‌های پاپتی یاد بگیرید که چگونه به جای لباس، لنگ دور کمر خود گره می‌زنند و به جای غذا، نان خشک می‌خورند اما کوتاه نمی‌آیند.
البته کسی که ده‌ها شغل و مسئولیت نان و آب دار حکومتی دارد، با مدرک پزشکی اطفال و بدون یک روز سابقه دیپلماتیک ۱۶ سال وزیر امور خارجه مملکت بوده و از ویلای هزار متری خود در شمیرانات به مردم گرسنه و جان به لب رسیده درس مقاومت می‌دهد، حیا را خورده و آبرو را قی کرده است.

اما بد نیست تا ببینیم آیا «آقازاده»های خود ولایتی هم مانند یمنی‌ها زندگی می‌کنند؟

محمد ولایتی و علی‌اصغر ولایتی، دو آقازاده علی‌اکبر ولایتی هستند که هنوز ۴۰ ساله نشده، مدیرعامل و قائم‌مقام شرکتی هستند به نام «سیف بنا».
این شرکت در سال ۱۳۸۵ با سرمایه ابتدایی ۳ میلیارد تومان به ثبت رسید.
نکته: ۳ میلیارد تومان در سال ۱۳۸۵ با احتساب قیمت دلار حدود ۵۰ میلیارد تومان امروز می‌شود و این تازه سرمایه ابتدایی شرکت بود.

این شرکت هم‌اکنون حدود ۱۵۰۰ پرسنل دارد و دفترش در گران‌قیمت‌ترین منطقه خیابان پاسداران تهران است.

‏پروژه ۲۰۴ واحدی جاسک، مجتمع اداری تجاری فرجام، مجتمع اداری ترکمنستان، مجتمع مسکونی یاسمن الهیه، شهرک مسکونی شقایق ساری و مجتمع مسکونی کوثر الهیه، تنها بخشی از پروژه‌هایی است که توسط این شرکت متعلق به فرزندان علی‌اکبر ولایتی اجرا شده است‌.

سود حاصل از این پروژه‌ها در بدترین حالت ده‌ها میلیارد تومان است.

علی‌اکبر ولایتی و دیگر اجامر فرقه تبهکار حاکم، به مردم بخت‌برگشته ایران، می‌گویند که از یمنی‌ها درس مقاومت بیاموزند اما ژن‌های خوب خودشان، میلیارد میلیارد پول بی‌زبان را بالا می‌کشند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates