24.10.2018

برنامه ورزشی ۹۰ تنبیه شد

ایران وایر: برنامه «۹۰» به مدت سه هفته، تا ۱۵ آبان از شبکه سوم سیما پخش نمی‌شود تا مسئولان صداوسیما مجری این برنامه ورزشی پر طرفدار را تنبیه کرده باشند.
قرار بود این برنامه با اجرای «عادل فردوسی‌پور»، شامگاه دوشنبه ۳۰ مهرماه بعد از یک هفته تعطیلی ناگهانی، از شبکه سوم سیما پخش شود اما بنا بر تصمیم مدیران این شبکه، برنامه ۹۰ امشب هم پخش نشد.

ایلنا گزارش داد که قرار بود هفته گذشته (۲۳ مهرماه) بعد از بازی انگلیس-اسپانیا، این برنامه از ساعت ۱۲ نیمه شب بر روی آنتن برود اما عادل فردوسی‌پور به دلیل زمان نامناسب پخش، از اجرای آن خودداری و بر خلاف ابلاغ گروه ورزش، در این زمینه مصاحبه کرده است. همین رفتار باعث شد تا مدیران شبکه از پخش این برنامه در هفته جاری نیز خودداری کنند.

روابط عمومی شبکه سه اعلام کرده است: «با عنایت به رفتار غیر حرفه‌ای تهیه‌کننده و مجری برنامه ۹۰ در عدم پخش این برنامه بعد از بازی انگلیس-اسپانیا در دوشنبه گذشته و هم چنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش، برنامه مذکور این هفته پخش نخواهد شد.هفته آینده نیز به دلیل تقارن برنامه با اربعین، این برنامه پخش نمی‌شود.»

بنا برگزارش اقتصاد آنلاین، این تصمیم پس از اتفاقاتی که هفته گذشته افتاد، گرفته شده است. هفته پیش، پس از این که شبکه سه اعلام کرد پنج برنامه تلویزیونی به خاطر پخش فوتبال لیگ اروپا پخش نمی‌شود،‌ عادل فردوسی‌پور در مصاحبه‌ای خبر از پخش این برنامه داد و برخی رسانه‌ها با اعمال فشار، تلاش کردند این برنامه را در آنتن بگنجانند که در نهایت این اتفاق نیفتاد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates