07.11.2018

آیا مردم در برابر آمریکا پشت نظام هستند؟ نتیجه دردناک یک نظرسنجی توییتری برای حامیان جمهوری اسلامی

دماوندنیوز: در حالیکه محمود صادقی، نماینده به اصطلاح اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی، مدعی «ایستادگی» همه مردم و مسئولان در برابر تحریم‌های جدید آمریکا شده است، نتیجه یک نظرسنجی در توییتر خود او، یافته‌های دیگری به دست می‌دهد.

صادقی پس از آغاز دور دوم تحریم‌های گسترده آمریکا علیه جمهوری اسلامی، در توییتر نوشت: «تجربه ثابت کرده هرگاه ایران عزیز در معرض دسیسه‌های بیگانگان قرار گیرد ، صفوف ملت منسجم‌تر می‌شود؛ همه اجزای حاکمیت و جناح‌های سیاسی و اقشار مردم به رغم اختلاف سلیقه‌ها و تنگناهای معیشتی در برابر قلدرمآبی رئیس جمهور عهدشکن آمریکا ایستادگی خواهند کرد و دماغ او را به خاک خواهند مالید.»

این ادعا باعث شد تا یک کاربر فعال توییتر به نام «آریا» با برگزاری یک نظرسنجی دقیقا زیر همین توییت محمود صادقی، نظر کاربران دیگر را جویا شود.

این کاربر از دیگر کاربران توییتر پرسید که آیا آنگونه که محمود صادقی می‌گوید، مردم ایران در برابر تحریم‌های آمریکا «پشت نظام» خواهند ایستاد؟

در این نظرسنجی نزدیک به سه هزار کاربر شرکت کردند و ۹۷ درصد آنها ضمن اعلام مخالفت خود با جمهوری اسلامی، گفتند که در برابر تحریم‌های آمریکا، پشت جمهوری اسلامی قرار نمی‌گیرند.

تنها سه درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند که از جمهوری اسلامی در برابر آمریکا حمایت می‌کنند.

اگرچه نظرسنجی‌های توییتری را نمی‌توان دقیق و علمی دانست اما آنها بازتاب‌دهنده دیدگاه بخش‌هایی از جامعه هستند و از سوی دیگر این نظرسنجی در صفحه خود محمود صادقی منتشر شده که حامیان او و جمهوری اسلامی در آن حضور گسترده‌ای دارند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates