01.12.2018

مدیر شرکت نیشکر هفت تپه برکنار شد

بی‌بی‌سی: پس از گذشت ۲۷ روز از دور تازه اعتراضات کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه نسبت به عدم پرداخت حقوق و مزایای دو سال اخیر، رضا مددی، مدیر این شرکت امروز برکنار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، هیات مدیره این شرکت کیومرث کاظمی را که در گذشته نیز سابقه مدیریت آن را برعهده داشته مجددا به عنوان مدیرعامل انتخاب کرده‌اند.

سایت آفتاب گزارش داده که کارگران معترض همچنان در محوطه شرکت تجمع کرده‌اند و نظرشان نسبت به این جابه‌جایی چندان مثبت نبوده و برخی از آنان گفته‌اند که این اتفاق “مشکلی از آنها حل نخواهد کرد”.

سایت جماران در خبر خود از این جابه‌جایی مدیریت نوشته که در مراسم معرفی مدیرعامل جدید این شرکت “جمعی از مسئولان استانی” نیز حضور داشته‌اند و فرماندار شوش با بیان اینکه برای رفع مشکلات کارگران هفت تپه “از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود” از کارگران خواسته سر کار خود برگردند تا “روند تولید کارخانه با مشکل مواجه نشود”.

مدیرکل اداره کار استان خوزستان نیز وعده حل مشکلات کارگران این شرکت ظرف یک ماه را داده است.

آقای کاظمی مدیرعامل جدید شرکت نیز از درخواست “مالک و مسئولان استانی و شهرستانی” برای پذیرش مدیریت این شرکت گفته و از داشتن “اختیار تام مدیریت” خبر داده است.

کارگران هفت‌تپه به نگرفتن چندین ماه حقوق معترض هستند. آنها همچنین خواهان آن هستند تا مالکیت شرکت از بخش خصوصی به بخش دولتی برگردد و مدیریت شرکت به صورت شورایی و جمعی صورت گیرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates