11.05.2013

فضای امنیتی در اطراف دفتر سیدمحمد خاتمی

کلمه: در ابتدای ورودی خیابان یاسر در میدان یاسر تهران که منتهی به دفتر وی می شود، نیروهای امنیتی مانع از حضور فعالان سیاسی شده و برخی را نیز با بازداشت به اماکنی همچون پایگاه یکم فرحزادی منتقل کرده اند. همچنین ماشین هایی که قصد تردد در این منطقه را دارند، کارت های ماشینشان گرفته شده و بعضا ماشین هایی که قصد پارک کردن خودروی خود را دارند، پلاک های آنها کنده و مصادره می شود. همچنین چند دستگاه ون نیروی انتظامی در این منطقه مستقر شده…

در آخرین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، اطراف دفتر سیدمحمد خاتمی در میدان یاسر تهران با حضور نیروهای لباس شخصی و نیروی انتظامی، فضای امنیتی و رعب ایجاد شده است و تعدادی از مراجعان به دفتر نیز بازداشت شده اند.

به گزارش خبرنگار کلمه، در ابتدای ورودی خیابان یاسر در میدان یاسر تهران که منتهی به دفتر وی می شود، نیروهای امنیتی مانع از حضور فعالان سیاسی شده و برخی را نیز با بازداشت به اماکنی همچون پایگاه یکم فرحزادی منتقل کرده اند. همچنین ماشین هایی که قصد تردد در این منطقه را دارند، کارت های ماشینشان گرفته شده و برخی ماشین هایی که قصد پارک کردن خودروی خود را دارند، پلاک های آنها کنده و مصادره شده و یا مجبور به ترک محل می شوند. همچنین چند دستگاه ون نیروی انتظامی در این منطقه مستقر شده اند.

در شعاع مناطق اطراف میدان یاسر، از مسیر میدان تجریش تا قیطریه و نیاوران نیز فضای امنیتی با حضور ون های نیروی انتظامی و گارد، فضای رعب و امنیتی حاکم است.

در حال حاضر سید محمد خاتمی در دفتر خود حاضر است، اما از حضور فعالانی که قصد ترغیب وی به ثبت نام در انتخابات را دارند، ممانعت می شود.

در حالی که اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری به حضور حداکثری با کاندیداتوری خاتمی به اجماع رسیده اند و مقام رهبری نیز در سخنرانی نوروزی مدعی انتخاباتی با حضور همه سلایق شده بود، اما خاتمی همواره در دیدارهای مختلف مردمی ایراز می کرد که فضای امنیتی بر کشور حاکم است و مایل نیست بار دیگر هزینه های سنگین بر مردمی که در پی تغییرات مسالمت آمیز و قانونی هستند، مانند وقایع پس از انتخابات ۸۸ هزینه های سنگین تحمیل شود.

همزمان با این فضای تهدید و رعب، نمایش انتخابات در وزارت کشور با حضور نامزهای انتخاباتی در جریان است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates