06.01.2019

مجتهدی که ادعا کرد معلم خصوصی امام حسن و امام حسین بود!


ملاحسنی: شبی شیخ مفید در خواب دید که در مسجد کرخ از مساجد بغداد است نشسته و صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دست امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را گرفته بود و به نزد شیخ مفید آمد و فرمود: «یا شیخ! علّمهما الفقه» یعنی «ای شیخ به این دو، فقه تعلیم بده».!!

شیخ از خواب بیدار شده و در حیرت افتاد که این چه خوابی بود و من کی هستم که به دو امام فقه تعلیم دهم؟ از سوی دیگر خواب دیدن امامان معصوم(ع) خواب شیطانی نیست!

وقتی صبح شد، شیخ به مسجدی که در خواب دیده بود رفت و در آنجا نشست؛ ناگهان دید که زنی جلیل و محترم که دست دو پسر را در دست دارد وارد مسجد شد. وی به نزد شیخ آمد و گفت: «یا شیخ علمهما الفقه». شیخ تعبیر خواب را فهمید و به تعلیم و تربیت آنان همت گماشت و بسیار به آن دو بزرگوار احترام می‏نمود.

آن دو پسر، «سید رضی» (کسی که بعدا نهج‌البلاغه را گردآوری کرد) و «سید مرتضی» معروف به علم الهدی بودند.
ترجمه:
این آخوندهای حقه باز پدرسوخته برای اینکه مشتری جلب کنند دروغهای شاخداری را به سر زبانها می انداختند و حتی به امامان خودشان هم رحم نمیکردند.
آخه پفیوز! تو اگر حتی چنین خوابی را هم دیده بودی، بخاطر حرمت امامان و فاطمه زهرا که اصلا نباید آنرا به کسی می گفتی. پس معلوم است همه این مزخرفات برای فریب مردم ساده لوح بوده.

این شخص آنقدر کلاه بردار و حقه باز بوده که چند تا نامه را به مردم نشان میداده و میگفته اینها دستخط امام زمان است که برای من نوشته !

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates