06.01.2019

فرهاد میثمی: ترجیح می‌دهم تا آخر عمر زندانی جمهوری اسلامی باشم اما ترامپ و پمپئو برایم اشک تمساح نریزند

دماوند: فرهاد میثمی، زندانی سیاسی در زندان اوین، با محکوم کردن درخواست آزادی خود توسط دولت آمریکا، آرزو کرد تا «ملت بزرگ آمریکا» از «بلای عظیم نابخردی» دولت دونالد ترامپ، آزاد شود.

دولت آمریکا تاکنون چند بار از جمهوری اسلامی خواسته تا فرهاد میثمی را همراه با دیگر زندانیان سیاسی و عقیدتی از زندان آزاد کند.

اما میثمی در نامه‌ای که از زندان اوین منتشر کرده، نوشته که خبر این درخواست دولت آمریکا از جمهوری اسلامی را در روزنامه دیده و «همان جا خشکش زد!».

او پرسیده که «چه نسبتی می‌توان یافت بین “امور خارجه ترامپ” و “آزادی” و “اینجانب”» و به صراحت نوسته است: «ترجیح می‌دهم تمام عمر در حبس گروهی از ظالمان هموطن خطاکارم بمانم و زندگیم را صرف تلاش اصلاحگرانه خطاهایشان سازم، اما لحظه‌ای مشمول ننگ حمایت پیمان‌شکنانی قرار نگیرم که با پشت کردن به تمام اصول حقوق و اخلاق، از توافق خردمندانه و صلح‌جویانه برجام خارج شدند.»

در حالیکه شعار «دشمن ما همینجاست، دروغ میگن آمریکاست» به یکی از شعارهای اصلی تجمعات و تظاهرات اعتراضی ماه‌های اخیر ایران تبدیل شده، فرهاد میثمی گفته که دولت آمریکا با «تحمیل تحریم‌های غیرانسانی، میلیون‌ها تن از هموطنان مرا به زیر خط فقر کشانده» است.

او در پایان با نام بردن از دوران ریاست جمهوری باراک اوباما در آمریکا به عنوان «دوره خردورزانه پیشین»، نوشته «جای آن دارد که ما فرزندان ایران، آرزوی آزادی هر چه سریعتر ملت بزرگ آمریکا را از این بلای عظیم نابخردی» داشته باشیم و تاکید کرده است: «از امثال جنابان ترامپ، پمپئو، بولتون خواهشمندم اشک تمساح حقوق بشریشان را جای دیگری بریزند.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates