12.01.2019

اختلاف بی سابقه امام جمعه و شورای شهر اراک برای انتخاب شهردار

استان‌وایر: قربانعلی دری نجف‌آبادی امام جمعه اراک بخاطر انتخاب شهرداری که با او مخالف بود، به اعضای شورای شهر اراک به تندی تاخته و خطاب به آنها گفته که «هر خاکی خواستید سرتان کنید.»

دری نجف‌آبادی در اعتراض به انتخاب سعید نادری به عنوان شهردار اراک این جمله را گفته و حملات تند دیگری متوجه اعضای شورای این شهر کرده است.

سعید نادری جوان اصلاح‌طلب و عضو سازمان «عدالت و آزادی»، سال گذشته عضو شورای شهر اراک شد و حالا با بازنشستگی داود تاجران، به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شده است.

هشت عضو فراکسیون امید شورای شهر اراک به سعید نادری رای داده‌اند، اما حالا اصول‌گرایان به خصوص امام جمعه اراک از این انتخاب عصبانی هستند.

دری نجف آبادی گفته که « انتظار داشتم شورای شهر برای ریش سفید ما ارزش قائل باشد. این ریش را در آسیاب سفید نکردم. چطور شورای شهر روی من را زمین گذاشت؟ مگر کشور مسخره است؟»

وی گفته «یعنی چه که آقای دری شخصیت خودش را دارد؟ هر کس اینجا هر غطلی خواست بکند؟ بی ادبی هم حدی دارد. ما دلسوز شما هستیم. پس مزاحم ما نشوید. می‌خواهید ok را از ما بگیرید و بروید هر غطلی خواستید بکنید؟»

امام جمعه اراک خطاب به اعضای شورای این شهر گفته «این آخرین بار بود. تمام! باید بروید سرتان خاک کنید؟ مگر آقای دری اینجا شوخی است؟ مگر نظام، انقلاب و مردم شوخی هستند؟»

مرتضی سورانه که در انتخابات شورای شهر اراک نفر اول شده است، در واکنش به صحبت‌های دری نجف آبادی هم گفته اگر این شورا سیاست باز بود هرگز پای آقای تاجران به اراک نمی‌رسید،

در حال حاضر اختلاف بین شورای شهر اراک با امام جمعه این شهر به اوج خود رسیده و استاندار استان مرکزی نیز به صراحت از صحبت‌های امام جمعه حمایت و از شورای شهر به خاطر انتخاب یک چهره سیاسی به عنوان شهردار انتقاد کرده است.

اگر به اطلاعات تکمیلی درباره این خبر دسترسی دارید، لطفاً با این ایمیل با ما تماس بگیرید: info@iranwire.com

اگر می‌خواهید درباره موضوع این خبر با مسئولین تماس بگیرید، لطفاً به فهرست مسؤلین در سراسر ایران مراجعه کنید: www.ostanwire.com

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates