19.02.2019

واکنش های انتقادی به دستبوسی امام جمعه اهواز بعد از سفر انگلیس


ایران آنلاین: آیت الله موسوی جزایری: وقتی به انگلیس رفتم در چند شهر سخنرانی کردم، در یکی از شهر‌های انگلیس به من پیشنهاد شد به علت بیماری که داشتم در آنجا هم معاینه شوم، فقط یک بار در مطب پزشک معاینه شدم و اصلاً در هیچ بیمارستانی در انگلیس بستری نشدم.

هنوز ماجرای سفر آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری  امام جمعه اهواز نماینده ولی فقیه در خوزستان به انگلیس در فضای مجازی گرم بود که انتشار فیلم دستبوسی< او توسط طلاب که علی الظاهر در بدو ورود به ایران اتفاق افتاده، دوباره این بحث را در فضای مجازی بویژه توئیتر داغ کرد.
واکنش های انتقادی به دستبوسی امام جمعه اهواز بعد از سفر انگلیس

هفته پیش و در پی شایعه درگذشت آیت الله موسوی جزایری بود که حجت الاسلام کمیل عساکره، مسؤول امور رسانه‌ای دفتر امام جمعه اهواز و نماینده، ولی فقیه در خوزستان با رد این اخبار گفته بود: آیت الله موسوی جزایری در صحت و سلامت کامل است و هم اینک در کشور انگلیس حضور دارد و این سفر به منظور تبیین آرمان‌های انقلاب برای خارج نشینان انجام شده است و خبر سفر درمانی وی کذب است.

به گزارش تابناک خود امام جمعه اهواز در واکنش به برخی شایعات که اخیرا درباره سفرش به انگلیس منتشر شده بود نیز گفت: قبل از سفر در خطبه‌های نماز جمعه به مردم اعلام کرده بودم که برای سفر تبلیغی به خارج می‌روم و یک موضوع پنهانی نبود و برنامه سفر تبلیغی از قبل برنامه ریزی شده بود و درمانی نبود.

آیت الله موسوی جزایری گفت: وقتی به انگلیس رفتم در چند شهر سخنرانی کردم، در یکی از شهر‌های انگلیس به من پیشنهاد شد به علت بیماری که داشتم در آنجا هم معاینه شوم، فقط یک بار در مطب پزشک معاینه شدم و اصلاً در هیچ بیمارستانی در انگلیس بستری نشدم.

آیت الله محمدعلی موسوی جزایری هم‌اکنون بعنوان نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز، نمایندهٔ خوزستان در مجلس خبرگان رهبری فعالیت می‌کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates