06.04.2019

اقتصاددان نزدیک به دولت در کانال تلگرامی خود نوشت؛ حكايت مدرك جعلى دكتراى آقاى نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه

بولتن نیوز:دکتر طبیبیان از اقتصاددانان نزدیک به دولت در کانال تلگرامی خود به ماجرای مدرک جعلی دکترای رئیس برنامه و بودجه کشور پرداخت.

‌به گزارش بولتن نیوز، دکتر محمد طبیبیان، اقتصاددان نزدیک به دولت در کانال تلگرامی خود نوشت: مطالبى در پيرامون جعلى بودن مدرك دكتراى ايشان (ظاهرا فارغ التحصيل سال ٢٠٠٥) از يك دانشگاه اسكاتلند به نام پيزلى در منابع اينترنتى مطرح شد، جوابى هم سازمان برنامه داده كه به ابهام مطلب افزود.

مى توانستند به سادگى كپى مدرك تاييد شده وزارت علوم را نشان بدهند و ابهام زدايى كنند. اينجانب بر آن شدم تا همان سايت را نگاه كنم. عكس ايشان در سايت دانشگاه وجود دارد. اما در فهرست فارغ التحصيلان دانشگاه كه در همان سايت زير كليد قرمز رنگ ظاهر مى شود نه براى  سال ٢٠٠٥ بلكه سال قبل و بعد هم اطلاعاتى در مورد ايشان نيست. محل جستجو هم نه براى نام ايشان و نه فارغ التحصيلان ايرانى نتيجه اى به دست نمى دهد.

در جستجوى سال هاى قبل مورد جالبى هم بود عكس يكى از فارغ التحصيلان آن دانشگاه كه در پايين به اشتراك مى گذارم. علامت انگشتان فرد علامت يك بى تربيتى شناخته شده است. هيچ دانشگاه معتبرى چنين كارى را اجازه نمى دهد.

نكته ديگر متنى است كه در اينترنت به عنوان پايان نامه ايشان منتشر شده كه اگر صحت داشته باشد، واقعا نگفتنى است. اين مطلب در خور توجه و بررسى جدى از طرف مقامات مسئول است اگر جعلى بودن مدرك اثبات شود ايشان بايد با مسئوليت عواقب آن روبرو شود اگر هم مدرك ايشان معتبر است طبعا ابهام زدايى گردد.

منبع: کانال نود اقتصادی

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates