15.05.2013

متن کامل نامه 100 نماینده به شورای نگهبان/ راه را بر فتنه گران و منحرفین سد نمایید

مهر: صد نفر از نمایندگان مجلس در نامه ای به شورای نگهبان با بیان این که شرکت بعضی از کاندیداها در انتخابات ریاست جمهور یازدهم بار دیگر آزمایش بزرگی را در پیش راه شورای نگهبان گذاشته است از شورای نگهبان خواستند تا مانند گذشته راه را بر فتنه گران و منحرفین سد نماید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر صد نفر از نمایندگان مجلس در نامه ای به شورای نگهبان خواستار بررسی دقیق صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و اسفندیار رحیم مشایی مشاور رئیس جمهور و رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد شده اند.

متن این نامه به این شرح است:

محضر مبارک دبیر شورای نگهبان و اعضای محترم؛ فقها و حقوق دان ها دامت حفاظاتهم

سلام علیکم

ما جمعی از نمایندگان تذکری به نظرمان رسید که به حکم قرآن حکیم «و ذکر فان الذکری تنفع المومنین» خدمت اساتید و بزرگان خود عرض می کنیم.

شورای نگهبان نهادی مبارک است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است همواره حافظ قانون اساسی و احکام اسلامی است و مهم ترین صد نفوذ در برابر اجانب در جمهوری اسلامی ایران بوده است.پ

رفتار عدالت مندانه و به دور از مصلحت اندیشی های زود گذر نه تنها از صلابت و مشروعیت شورای نگهبان نکاسته بلکه همواره آن را در قلوب مومنین و انقلابیون و ملت ایران تحکیم نموده است.

اینک شرکت بعضی از کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بار دیگر آزمایش بزرگی را در پیش راه شورای نگهبان گذاشته است که مطمئن هستیم با درایت، شورای نگهبان در این امتحان پیروز می گردد و ان شاء الله امانت مدیریت اجرایی انقلاب اسلامی به فرد شایسته ای واگذار گردد.

البته مشروط به این که همه موارد زیر مورد توجه قرار بگیرد:

نقش بعضی از کسانی که ثبت نام کرده اند و فرزندانشان در مدیریت فتنه و انسجام بخشیدن به سران فتنه و هماهنگ نمودن آن ها بر هیچ کس پوشیده نیست.

نامه سرگشاده تحریک آمیزی که به شعله آتش فشان دامن زد، اصرار وی بر ابطال انتخابات که خواست اتحاد استکبار جهانی، کلید فتنه با طرح انتخابات آزاد، پشتوانه شدن برای ضد انقلاب که در آخرین نماز جمعه اش تجلی کرد و نپذیرفتن صحه شورای نگهبان بر انتخابات دور دهم همه ناشی از این است که نمی توان مسئولیت بزرگی چون ریاست جمهوری که امانت الهی و ثمره خون هزاران شهید می باشد به عهده وی سپرده شود؛ خصوصا با مشکلات سنگین اجرایی و کهولت سن نامبرده بیم آن می رود کار از دست وی خارج و به دست کارگزارانی افتد که هیچ گاه دل در گرو انقلاب نداشته اند.

اگر مواضع اخیر ایشان در مورد فلسطین و ولایت فقیه را هم در نظر بگیرید عدول ایشان از اندیشه ناب امام خمینی (رحمت الله) دلیلی دیگر بر مدعای ماست.

امروز شورای نگهبان در یک نقطه عطف تاریخی قرار گرفته است.

از طرف دیگر حلقه انحرافی نیز برای تسخیر بالاترین دژ اجرایی کشور خیز برداشته اند، کسانی که با ایجاد انحراف در گفتمان انقلاب اسلامی خیانت بزرگی به مردم کرده اند که از آن ها با شعار ارزش ها و ولایت استقبال نموده اند.

همان ها که تلاش کردند ملی گرایی را جانشین اسلام گرایی نمایند، ابتذال گرایی را جانشین ارزش مداری کردند و حزب الله را از خود رانند و فاسدان و لیبرال ها را به دور خود جمع کردند؛ آن هایی که سعی کردند با طرح مسائلی چون انسان کامل در مقابل ولایت بایستند و ده ها خیانت را نمودند.

جا دارد که شورای نگهبان مانند گذشته راه را بر منحرفان و فتنه گران سد نماید.

به گزارش مهر تا کنون صد نفر از نمایندگان مجلس این نامه را امضا کرده اند و گفته می شود تعداد امضا کنندگان بیشتر خواهد شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates