04.05.2019

استاندار آذربایجان غربی، نماینده اورمیه در مجلس را به فساد مالی متهم کرد


هادی بهادری، نماینده اورمیه (راست) و محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی
رادیوفردا: پس از اتهام استاندار آذربایجان غربی به نماینده ارومیه در مجلس مبنی بر «فساد مالی» او، امام جمعه این شهر از مقامات دولتی و نمایندگان مجلس خواست که از «جدل و مشاجره بی‌ثمر» پرهیز کنند.

مهدی قریشی از مدیران خواست که « اگر از همدیگر اسناد و مدارکی در سوء استفاده یا تخلف دارند به مراجع قضایی» مراجعه کنند.

در مراسم روز کارگر در ارومیه بین هادی بهادری، نماینده این شهر، و محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی، درگیری لفظی رخ داده بود.

براساس فیلم‌های منتشر شده، آقای بهادری از اقدامات استانداری و عدم توجه به سرمایه گذاران انتقاد کرده بود.

پس از این انتقاد استاندار آذربایجان غربی نیز نماینده ارومیه را متهم کرده بود که به بانک فشار آورده تا به یک شهروند ترکیه و «بدون وثیقه» دو میلیارد تومان وام بدهد.

براساس فیلم منتشر شده، استاندار آذربایجان غربی خطاب به نماینده ارومیه که پیش از این معاون عمرانی استانداری بوده است، می‌گوید: «چرا ۵۰ میلیون تومان از بودجه احیای دریاچه ارومیه را به هیئت‌های مذهبی دادید؟ شما معاون عمرانی بودید چند نفر ۳۰۰ میلیارد پول سوخت را می‌خوردند؟».

آقای بهادری نیز در واکنش به این اتهام ضمن تائید اختصاص ۵۰ میلیون تومان از بودجه دریاچه ارومیه برای کمک به هیئت‌های مذهبی گفته که این پول با هدف «ترویج الگوی صحیح مصرف آب» به این هیئت‌ها پرداخت شده است.

در همین جلسه آقای بهادری خطاب به استاندار می‌گوید: «دو سال است که مدام از فساد حرف می‌زنید اسامی این فاسدان را نام ببرید».

آقای شهریاری نیز پاسخ می‌دهد: «یکی از این مفسدان تو هستی و امشب اسامی را حتما اعلام می‌کنم».

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates