18.08.2019

خشم #محمد_یزدی از نامه تهدید‌آمیز لاریجانی به خامنه‌ای:

متن از تویتر بهنام قلی‌پور: -شما در قم بودنتان هم خیلی موثر نبود؛ چه رسد که نجف بروید
-به اسم مدرسه علمیه، کاخ ساختی! آیا ارث پدرت بود؛ از کجا آوردی ساختی؟
این حمله یزدی به لاریجانی بی‌سابقه است. گویا تمام ارکان نظام در نابودی صادق متفق شده‌اند
این عکس همان نامه معروف است. بی‌تردید این نامه از بیت رهبر به بیرون درج کرده است. دست‌خط و امضای این نامه بسیار شبیه دست خط صادق لاریجانی است یا به عبارت بهتر اصل جنس است

به اراده خامنه‌ای در برخورد با صادق‌لاریجانی از آنجا می‌توان پی برد که علیرضا زاکانی به مدیریت امور مجامع بازرسی دفتر خامنه‌ای منصوب شده و حالا معلوم می‌شود که زاکانی چرا طبری را لو داد.
متن کامل نامه منسوب به لاریجانی خطاب به خامنه‌ای
۱- بسم‌الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ادام‌الله ظلکم الوارف
سلام علیکم
مستحضرید که از ابتدا تمایل به ریاست در قوه قضائیه نداشتم، اما با اصرار جنابعالی این مسئولیت خطیر را پذیرفتم.
۲- در ابتدای سال قبل هم مجددا تأکید کردید باید از مسند ریاست کنار بروم که باز هم فرمان از جنابعالی بود و تسلیم و تمکین از اینجانب. با این‌که در کل دوره به خاطر صیانت از حریم نظام با شدیدترین وجه به فتنه‌گران و جریان انحرافی برخورد کردم.
۳-امروز متأسفانه اینجانب و همکارانم از جمله آقای «اکبر طبری‌پور» مظلوم، با همان چماقی از سوی برخی نزدیکان و اطرافیان و سازمان‌های تحت امر جنابعالی نواخته می‌شویم که قبل از آن، امثال احمدی‌نژاد ملعون و جریان انحرافی فاسد بر من و خانواده‌ام نواخته بودند.
۴- سکوت جنابعالی در پرونده‌سازی‌های اطلاعات سپاه و مصاحبه‌های مکرر زاکانی و کریمی قدوسی را اگر به دستور برندارم، چاره‌ای نیست که به رضایت جنابعالی تفسیر شود. در صورتی‌که چنین است اقدامات این حقیر، حتی در حد یک دهداری هم مشروعیت ندارد چه رسد به ریاست در عالی‌ترین نهاد قانون‌گذاری.
ضمن آن‌که از نظر جسمی و بیماری‌های محدوث هم، از اداره‌ی جلسات معذورم و ترجیح این است باقیمانده‌ی عمر را زبان بریده، به کنجی نشینم صم و بکم و به درس و بحث در حوزه نجف و بازگشت به مسیر توصیه شده ابوی مرحوم به عنوان مرجعیت دینی شیعیان بگذرانم.
۵- این وجیزه از باب استجازت به جناب حجت‌الاسلام حجازی تحویل شد.
صادق لاریجانی آملی/ ۱۵ ذی‌القعده ۱۴۴۰ (۲۷ تیرماه ۹۸)

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates