05.09.2019

دادگاه ویژه روحانیت بازداشت روح‌الله صدرالساداتی، عضو مجلس خبرگان، را تکذیب کرد

رادیوفردا: دادسرای ویژه روحانیت در اطلاعیه‌ای «اقدام قضایی در خصوص بازداشت» روح‌الله صدرالساداتی، نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان، و برادران او را تکذیب کرد.

چند کاربر توئیتر صبح پنج‌شنبه خبر دادند که احتمالا روح‌الله صدرالساداتی و دو برادرش، مهدی و رضا صدرالساداتی، بازداشت شده‌اند.

به گفته این کاربران، برادران صدرالساداتی قصد داشته‌اند از فرودگاه مهرآباد راهی بندرعباس بشوند ولی پس از خروج از منزل، تلفن‌های همراه آنها در دسترس نیست و خانواده‌ آنها نیز اطلاعی از وضعیت‌شان ندارد.

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس هم در توئیتر نوشته است که با برخی «مراجع ذیربط» تماس گرفته و این نهادها «قطع تلفن‌های همراه و ارتباط» برادران صدرالساداتی را تایید کرده‌اند.

مهدی صدرالساداتی، طلبه‌ای که در اینستاگرام مطالبی درباره فساد در ایران منتشر می‌کند، طی روزهای گذشته چند پست درباره تخلف خانواده علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت، در ساخت‌وساز چند آپارتمان منتشر کرده بود. آقای صدرالساداتی داماد محمدرضا مدرسی، عضو شورای نگهبان، است.

مهدی صدرالساداتی مهرماه پارسال نیز گزارش‌هایی درباره حضور حسن و حسین شمخانی،‌ فرزندان علی شمخانی، در شرکت کشتیرانی «آدمیرال» منتشر کرده و نوشته بود که برادر و برادرزاده‌های آقای شمخانی نیز از طریق رانت خانوادگی برخی سِمت‌های دولتی گرفته‌اند.

مهدی صدرالساداتی آبان سال گذشته نیز با اتهاماتی چون «تشویش اذهان عمومی و اقدام علیه نظام» چند روز بازداشت شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates