13.09.2019

بالانشین‌های نادیده و ناشنیده”

توییتر وحید اشتر: ۱. آقای #حسین_محمدی ۲۶ سال است در بیت رهبری نشسته و تاثیرگذارترین آدم روی فرهنگ و سبک زندگی کشور یعنی رئیس صدا و سیما را مشخص می‌کند. فقط یک رئیس علی‌الظاهر خلاف میل ایشان روی صندلی صدا و سیما نشست و می‌خواست قدری لفت و لیس‌های مالی و …

۲. وضعیت اداری سازمان تنبل را متحول کند که آنهم به شکل عجیبی دو سال نشده کله‌پا شد. ولایت فقیه #اصلی حداقل سالی یک نشست با دانشجوها یا شعرا یا اقتصاددان‌ها یا اهالی فرهنگ و هنر و امثالهم دارد و می‌شود بالاخره بالا و پایین برخی سوال ‌ها را کرد و برخی پاسخ‌ها و نکته نظرات را شنید.

۳. ولی این ولایت فقیه‌های #موازی شان‌شان اجل از این حرفهاست. نه تنها هیچ دسترسی بهشان وجود ندارد که بشود در مورد مقدار مسئولیت‌ و شهرنویی که به اسم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ساخته‌اند سوال پرسید، حتی همان دیدار سالیانه که بشود یک سری از اهالی فرهنگ و رسانه و فعالان دانشجویی…

۴. …بروند خدمت‌ حضرت همایونی و در یک جلسه عمومی نقدی کنند و از نکته نظرات‌شان بهره‌مند شده و در حوزه‌های مختلف سوال بپرسند و جوابی بشنوند هم وجود ندارد.
ما حتی عکس این آقا را هم تا چند روز پیش درست و حسابی ندیده‌ بودیم که بدانیم اصلا چه شکلی هستند.

۵. حتی نمی‌دانیم تخصص‌ و رزومه‌شان در فرهنگ و هنر و رسانه چیست و این پدرخواندگی با کدام‌ کارنامه عملی و از کجا و برحسب کدام توانمندی‌ها کسب شده است.
بعد از سالها هم که یک نفر پیدا شد و برای اولین بار خطاب به برادر چند خط نقد نوشت یک دوجین آدم و یک گونی پر خبرگزاری و سایت و …

۶. …چندتا کارتن پیج اینستاگرامی بسیج کرده‌اند که از خوبی‌های برادر #مدحیه بنویسند بدون اینکه خودشان خنده‌شان بگیرد. دست بردارید رفقا.

پی‌نوشت:
در رابطه با این مطلب این لینک زیر و این چند تا مطلب که قبلا نوشته‌ام را بخوانید؛
….

یادداشت‌های وحید جلیلی در نقد #حسین_محمدی :
https://t.me/maktubat/10918

کودتای قماربازان و هولوکاستی به نام #سرافراز :
https://t.me/ghabl_enghelab/1174

چند خط در مورد اختلاف آقای سرافراز با #اصحاب_سررسید:
https://t.me/c/1060974826/1888

بازنشانی #جریان_موازی رهبری:
https://t.me/ghabl_enghelab

“گزیده‌هایی خواندنی از دومین یادداشت وحید جلیلی در مورد لابی پرنفوذ بیت”

متن کامل یادداشت

اگر سازمان صداوسیما در کمتر از ۱۸ ماه می‌تواند به نتیجه برسد که مثلاً #سرافراز به درد ریاست رسانه ملی نمی‌خورد (احتمالاً نقدهای تند حقیر در دوره آقای سرافراز را که به شدت مورد استقبال و تشویق برخی بزرگواران هم قرار می‌گرفت، یادتان نرفته است) چطور در بیش از ده سال نه تنها به نتیجه نمی‌رسد که فلان ضدانقلاب و فلان سکولار معاند و فلان سادیست بی هنر و …. به درد رسانه ملی نمی‌خورد بلکه سال به سال بر ارج و قربشان در سازمان هم اضافه می‌شود. آیا این نتیجه همان جریان نقد مؤدبانه و پرثمر است؟ آیا دارم اتهام می‌زنم؟ شما که خبر داری که چه خبر است.

برادر غلامی عزیز! دوربین مخفی تعریف نمی‌کنم، خود شما دقیقاً در جریان این ماجرا هستی. بین خودت و خدا قضاوت کن واقعاً اگر اراده‌ای در بعضی بزرگواران برای مقابله با این وضعیت وجود می‌داشت از مانع شدن عاجز بودند؟! من به این وضعیت فاجعه آمیز می گویم: رفیق بازی و ترجیح مصلحت دوستان بر مصلحت انقلاب. یا سپر دوستان بودن به جای شمشیر آقا بودن. از این نام گذاری ناراحتی؟ شما نام دیگری رویش بگذار تا ما هم یاد بگیریم. و از این گام‌های بلند و منحصر به فرد؛ کم در خاطر نداریم.

مگر #گاندو را به هر دلیل بایکوت نکردید؟ مگر به همه واحدهای صداسیما ابلاغ نشد که حتی یک کلمه در نعت گاندو نباید پخش شود؟
اصلاً رفتارتان با گاندو درست؛ این جور کارناوال راه انداختن برای عروس تاریکی و منتسب کردنش به رهبری چرا؟!

ده روز گذشت و غیرت هیچ کس نجنبید و خامنه‌ای آن قدر برای کسی از خیل به جوش و خروش آمدگان امروز، اهمیت نداشت که چنین تهمتی را از او دور کنند.
از قرار معلوم بیت برای دوستان، اهمیتی بیش از صاحب البیت یافته است!
یکی از چهره‌های رسانه ملی رسماً اعلام می‌کند عروس تاریکی به سفارش شخص رهبری ساخته شده و جزئیاتش را هم ایشان تأیید کرده‌اند و کسی کوچکترین عکس العملی از ما برای دفع این تهمت نمی‌بیند.

تعجب می‌کنم در دفاع از یک شخص (حسین محمدی) این همه سراسیمه می‌شوید که حتی تاسوعا، عاشورا هم آتش بس نمی‌دهید؛ متنی اینچنین منتشر می‌کنید ولی من چه بگویم که درست یا غلط نه یک شخص؛ که انقلاب را به خاطر تعارفات فردی و این جور رفاقت‌ها در معرض اتهام می‌بینم.

بعضی دل بچه حزب اللهی‌ها را می‌لرزانند که اگر به فلانی انتقاد کنی به رهبری ضربه می‌خورد.
پس در دعوای آقایان یزدی و لاریجانی یا دو نفردیگر در داخل بیت هم نه تنها سکوت کنیم بلکه اصلاً قضاوت نکنیم چون بالاخره به اثبات عیبی در یکی از منصوبین آقا خواهد رسید و العیاذ باالله مگر می‌شود کسی سال‌ها منصوب آقا باشد و عیب هم داشته باشد؟

پانصد سال نگذشته است؛ آیا همین دو سه سال پیش نبود که در حالی که ما نقدهای تند خود به برخی برنامه‌های دوره آقای سرافراز را غیر علنی به مراجع ذیربط منتقل می‌کردیم؛ برخی دوستان اصولگرا و ولایی علیه ایشان کانال راه انداخته بودند و در حالی که منصوب آقا بود وآقا بیشترین صفات مثبت در بین روسای سازمان در سی سال گذشه را در مورد ایشان به کار برده بودند برای فروانداختنش تلاش می‌کردند و جالب اینکه نه من نه آقای غلامی نه هیچکدام از بزرگوارانی که امروز نگران انتقادات وحید جلیلی‌اند به ذهنمان نرسید که حمله به سرافراز منصوب رهبری در آن جایگاه مهم؛ به معنای زیر سؤال بردن رهبری است.

متن یادداشت اول:
https://t.me/maktubmed/14523

#گروه_خشن
#اصحاب_سررسید

@maktubat

رسانه مکتوبات
حمله تند #وحید_جلیلی به حسین محمدی ، معاون بررسی‌های دفتر رهبر معظم انقلاب

ملیجک‌های قسطنطنیه که برای لبخند نشاندن بر لب باندهای قدرت، منتقدان #حسین_محمدی و مرتضی میرباقری و عزت ضرغامی و علی عسگری را با ابن ملجم برابر می‌کنند و برایشان شیشکی می‌کشند، به…

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates