29.09.2019

موسوی: تخت روانچی پس از منصوب شدن به نمایندگی ایران در سازمان ملل متوجه بیماری خود شد

رادیوفردا: عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه ایران، در توئیتر خود نوشت که مجید تخت روانچی، نماینده ایران در سازمان ملل، پس از منصوب شدن به این سمت متوجه بیماری خود شده است.

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشته بودند که احتمالا آقای تخت روانچی از بیماری خود اطلاع داشته و به همین دلیل به سمت نماینده ایران در سازمان ملل منصوب شده تا در آمریکا مراحل درمان خود را طی کند.

پیش از توئیت آقای موسوی، علیرضا میریوسفی، رایزن مطبوعاتی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، گفته بود: «ارزیابی پزشکان معالج این است که در مدت کوتاهی درمان وی تکمیل شده و به زودی به سرکار برخواهند گشت».

وی تاکید کرده بود: «در آمریکا با توجه به وضعیت هزینه‌های درمانی این کشور، اکثر افراد شاغل و از جمله کارکنان نمایندگی ایران تحت پوشش بیمه درمانی هستند و به طور طبیعی هزینه‌های درمان ایشان توسط بیمه پرداخت م‌شود».

در روزهای گذشته موضوع ممانعت دولت آمریکا از دیدار محمد جواد ظریف با مجید تخت روانچی در بیمارستان خبرساز شده است.

وزارت امور خارجه آمریکا گفته بود به شرطی به محمدجواد ظریف اجازه می‌دهد تا از مجید تخت روانچی در بیمارستانی در نیویورک عیادت کند که ایران یک شهروندان آمریکایی زندانی را آزاد کند.

سفیر آمریکا در آلمان روز شنبه به توئیت وزیر امور خارجه ایران در مورد محدودیت برای عیادت از مجید تخت روانچی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل، واکنش نشان داده و رویکرد محمد جواد ظریف در این موضوع را «ریاکارانه» خواند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates