24.05.2013

رحیم‌‌مشایی: دوره رسوایی فرارسیده است

دیگربان: اسفندیار رحیم‌مشایی با انتقاد از برخورد‌های سپاه٬ قوه قضائیه و حامیان علی خامنه‌ای با هواداران وی و احمدی‌نژاد هشدار داده که «دوره رسوایی فرا رسیده» و تیم رئیس دولت صد درصد پیروز خواهد شد.

آقای رحیم مشایی این مطالب را روز دوشنبه (۳۰ اردیبهشت) در جریان یک سخنرانی در میان حامیان خود بیان کرده و خبرگزاری «نمنا» روز پنجشنبه (دوم خرداد) آن را منتشر کرده است.

صلاحیت رحیم‌مشایی برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان رد شده و وی به همراه محمود احمدی‌نژاد گفته که موضوع رد صلاحیت خود را پیگیری خواهد کرد.

مهمترین گزاره‌های این سخنرانی:

● {در واکنش به انتقادها از حضور احمدی‌نژاد در وزارت کشور} چه طور رئیس جمهور می‌تواند در پایان دور اول ریاست جمهوری برای ثبت‌نام خود به ستاد انتخابات وزارت کشور برود، ولی نمی‌تواند برای معرفی یا همراهی شخص دیگری به آنجا برود؟

● متأسفانه برخی از دستگاه‌هایی که باید به شدت از سیاسی کاری پرهیز کنند، تحت تأثیر اخبار برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها قرار گرفته و فراموش می‌کنند واکنش‌های آن‌ها اعتماد جامعه را زیر سئوال می‌برد.

● یک فضایی ساخته‌اند که از اول نشان دهند ما غیرقانونی و مخالف قانون هستیم؛ این فضا سازی‌ها اصلا معنی ندارد چون ما نیازی نداریم که خلاف و مخالف قانون باشیم؛ آنهایی به بی‌قانونی نیاز دارند که به خانه‌های مردم می‌ریزند و از یک سایت می‌ترسند.

● تعطیل کردن یک سایت یعنی چه؟ یعنی ترسیدن از حرف و پیام؛ و کسی که از حرف و پیام می‌ترسد از جنس پیامبر، امام، دین، آسمان، حقیقت و جوهر درخشان انسان نیست.

● {خطاب به حامیان خود} صبور باشید. ما فقط در مسیر قانون حرکت می‌کنیم؛ ما تحت نظر ولی فقیه هستیم و ظلم را هم برنمی‌تابیم چرا که معتقدیم ولی فقیه هم ظلم را برنمی‌تابند.

● حتی اگر در کار ما وقفه‌ای ایجاد شد، شما امیدوار باشید و بدانید که ما تا شب انتخابات داغ داغ حضور داریم حتی اگر به ما فرصت صحبت در تلویزیون را ندهند.

● من معتقد هستم که پیروزی ما صد درصد و قاطع است.

● من هیچ وقت از پاسخ فرار نکرده‌ام و به تمام سوالات پاسخ می‌دهم چرا که معتقدم جامعه‌ای که سئوال نمی‌کند آنتروپی جدی دارد و می‌رود که خاموش شود.

● اگر پرسشگری از جامعه حذف شود، جواب هم حذف می‌شود. اگر سؤال به هر دلیلی از جامعه حذف شد، پاسخ موضوعیت ندارد و هر حرف غلط و بی‌منطقی می‌تواند در جامعه پرچمدار شود.

● سایت‌هایی با هزینه‌های کلان ایجاد می‌شوند که فقط دستور دارند مشایی را خراب کنند.

● یک شخصی که من او را نمی‌شناختم به من گفت در جلسه‌ای به نام بصیرت {اشاره به جلسات بصیرت‌افزایی سپاه در شهرها} از ابتدا تا انتها فقط از شما بد گفتند و من در آخر جلسه از سخنران خواستار سند و مدرکی که نشان دهنده این اتهامات به شما باشد شدم و او در جواب به من گفت: ای بابا، پنج، شش سال است تمام دستگاه‌های اطلاعاتی کشور تمام زوایای زندگی این شخص را بررسی کرده‌اند هیچ چیزی پیدا نکرده‌اند، شما چطور از من سند و مدرک می‌خواهید؟

● این روش کار، حذفی است و اگر در کوتاه مدت یک نفر با این روش حذف شد که هیچ، ولی امان از زمانی که حذف نشود؛ چرا که مانند موجی است که برمی‌گردد و رسوا می‌کند.

● الان دوره رسوایی فرا رسیده است و هرچه جلوتر می‌رویم، دیگر من نباید حرف بزنم بلکه افرادی هستند که باید از ترس، پشت دیگران خود را مخفی کنند.

● ما باید مزاجمان، مزاجی باشد که هیچ کس نتواند یک چیز بدبو را به عنوان عطر به ما قالب کند.

تحلیل جالبی که زیر مطلب رود را نباید فراموش کرد>

فهماندن زبان اسلحه به علی خامنه ای – تنها زبانی که می فهمد

همانطور که میدانمیم آخوندان و خصوصا علی خامنه ای، تنها زبان زور و زور اسلحه را می قهمند. و گر نه چه شده که فردی بی دین !! و منحرف !! که تا دیروز بلندگوهای علی خامنه ای او را دشنام و ناسزا میگفتند، امروز در مقابل تهدید افشاگری(گام نخست باند نظامی – امنیتی احمدی نژاد تهدید به رو کردن مدارک است)غلی خامنه ای و حامیان سکوت کرده و جیک هم نمی زنند !!؟؟

دیروز هم احمدی نژاد علمای عظام و اعلام اسلام !!همراه با ولی امر مسلمانان جهان را !! گله ای از گوسفندان خواند که در مرتع تا خرخره علف میخورند(دزدی میکنند) !! آیا بدتر ازاین میشود که اینگونه به باند ولی فقیه توهین و استهزا کنند و او برای اولین بار عقب نشینی کند( زور اسلحه را فراموش نکنید !)و جیک اش هم در نیاید !!؟؟

پس تیمساران !! ولی فقیه، فیروزآبادی و نقدی وووو کجایند ؟؟ و حتا از هارت و پورت شان هم خبری نیست !!؟؟ اما عقب نشینی خامنه ای که برای اولین بار در حکومتش رخ داده است، بر پایه ی چند علت است، نخست اینکه از تکان خوردن و تکان دادن کشتی سوراخ ولی فقیه(که باند احمدی نژاد در صدد تکان دادن آن هستند – همین خبر رسوا کردن) که هم اکنون به قایقی سوراخ تبدیل شده، به سختی در هراس و وحشت است. علت بعدی که رابطه مستقیم با علت نخست را دارد، هم باند نظامی – امنیتی احمدی نژاد است که قدرت واقعی اسلحه و اطلاعات را در سراسر مراکز نظامی – امنیتی کشور را در دست دارند(اشتباه خامنه ای در واگذاری قدرت به این باند) که پرسنل این باند هم هیچگاه در رسانه ها آفتابی نشده و نمی شوند.و تمام ژنرال های !! قلابی ولی فقیه که شب و روز در رسانه ها برای مردم هارت و پورت میکنند هم عروسک سرخرمن و ببرکاغذی ولی فقیه اند !!!

به اعتقاد نگارنده اصطکاک در چند روز و یا چند هفته آینده و قبل از نمایش انتخابات، بین این دو باند، اجتناب ناپذیر بوده که البته این یورش و تهاجم ازسوی باند نظامی – امنیتی مسلح احمدی نژاد شروع خواهد شد. اینکه آخوندان بارها و بارها از باند احمدی نژاد که می خواهد قدرت آنان را نابود کند، هم این داد و فغان ها بیخود نبوده است.وبه همین دلائل ست که هم اکنون باند خامنه ای راهی بجز از سکوت و عقب نشینی ندارد.

اما در حالتی که اصطکاک باندها شروع گردد، بطور قطع آزادیخواهان هم این موقعیت و فرصت طلایی را تشخیص داده و از آب کل آلود ماهی ها را خواهند گرفت و حملات بمراکز سرکوب علی خامنه ای که در أن حالت، سرگردان و تضعیف شده اند بوسیله جوانان و دانشجویان انجام خواهد شد که قطعا طغیان میلیونها نفرمردم ایران که دیگر ترس شان ریخته شده، بدون دفاع از باندهای حکومتی، نظام را سرنکون میکنند.

– باند احمدی نژاد از احتمال طغیان مردم و سرنگونی کلیت نظام همراه با باند خودرا بخوبی از آن آگاه است، اما ریسک اش را میکند. چونکه میداند در صورت غلبه ولی فقیه به او و باند او، چیزی جز اعدام در انتظار او و باندش نیست. احتمال دیگر اینکه ولی فقیه این نمایش را بخاطر همین مسائل لغو خواهد کرد که در آن صورت مصیبت اش دو چندان میشود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates