22.11.2019

سرتیپ آبنوش: اعتراض‌های اخیر جنگ جهانی تمام عیار بود

رادیوفردا: فرمانده عملیات سازمان بسیج گفته که اعتراض‌های اخیر کل کشور را فرا گرفت و فقط خدا ما را نجات داد.

سرتیپ سالار آبنوش، فرمانده عملیات سازمان بسیج، اعتراض‌های اخیر در ایران را «جنگ جهانی تمام عیار» توصیف کرده که «یک دفعه کل کشور را فرا گرفت» و تاکید کرده که «فقط خدا ما را نجات داد».

به گزارش خبرگزاری ایسنا، او که روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان در همدان سخنرانی داشته، پایان دادن به این اعتراض‌ها را «معجزه» خوانده است.

اظهارات این مقام ارشد بسیج درباره گستردگی اعتراض‌ها در حالی است که پیش از این حسن روحانی، رئيس‌جمهور ایران معترضان را تعدادی معدود خوانده بود.

آبنوش همچنین گفته است در جریان اعتراض‌های اخیر «اینترنت با تاخیر قطع شد» ولی «قطع اینترنت کمک کرد که ساماندهی گروه‌های پیچیده» بهم بریزد.

او درباره این گروه‌ها توضیحی نداده ولی گفته است در «بازجویی‌ها اطلاعات زیادی به دست آوردیم» و «اطلاعات تکمیلی پس از اعترافات اعلام خواهد شد».

این مقام ارشد بسیج همچنین از اعتراض برخی به رهبر جمهوری اسلامی خبر داده و گفته است این عده فکر می‌کردند که «رهبری به خاطر فشار به اقشار ضعیف» به گران شدن اعتراض خواهند کرد.

با این حال سرتیپ آبنوش گفته آیت‌الله خامنه‌ای برای اینکه محاسبات «فتنه‌گران» را بر هم بزند، از گران‌شدن بنزین دفاع کرده است.

او توضیح بیشتری در این زمینه نداده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates