29.05.2013

از سوی رسانه‌های وابسته به سپاه صورت گرفت: پخش دو فیلم علیه هاشمی و مشایی

دیگربان: مرکز مستند سازی سفیر وابسته به مجتمع رسانه‌ای اطلس که زیر نظر سپاه فعالیت می‌کند٬ دو فیلم علیه اکبر هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی‌نژاد تولید و پخش کرده است.

نام یکی از فیلم‌ها مصاف است که سه روز پیش از ثبت نام هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه تهران رونمایی شده است.

این فیلم به بهانه بررسی «زمینه‌های شکل‌گیری فتنه سال‌های ۷۸ و ۸۸» انتقادها و حملات صریحی متوجه عملکرد هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی کرده است.

فیلم کدام انحراف؟دیگر ساخته مرکز مستند سازی «سفیر» است که ۳۱ اردیبهشت ماه امسال در دانشگاه‌های صنعتی شریف و «امام صادق» رونمایی شده است.

در این فیلم به اختلافات محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی با علی خامنه‌ای در حوزه سیاست داخلی و خارجی پرداخته شده است.

مذاکره با آمریکا٬ ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات و تحولات جهان عرب از جمله اختلافات تیم احمدی‌نژاد با علی خامنه‌ای است که در این فیلم به آن‌ها اشاره شده است.

دو فیلم «مصاف» و «کدام انحراف» به ترتیب ۱۸ اردیبهشت و اول خرداد به صورت آنلاین توسط شبکه اجتماعی «افسران جنگ نرم» از دیگر رسانه‌های وابسته به مجتمع رسانه‌ای «اطلس» به نمایش گذاشته شده است.

نمایش این دو فیلم در حال حاضر در برخی دانشگاه‌های ایران ادامه دارد.

مشاهده فیلم «کدام انحراف؟» در دیگربان

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates