09.06.2020

سید محمود موسوی مجد؛ از جاسوسی تا حکم اعدام

فرارو: سید محمود موسوی مجد، جاسوسی در نیروهای سپاه قدس بود. محمود موسوی مجد کسی بود که اطلاعات محل‌های تردد سردار قاسم سلیمانی را  لو داده بود. در زمان شهادت سردار سلیمانی گمانه‌زنی‌ها از وجود فردی حکایت داشت که به سرویس‌های بیگانه اطلاعات داده بود.

انگیزه سید محمود موسوی مجد برای وطن‌فروشی، دریافت پول بیان شده است. درباره اینکه سیدمحمود موسوی مجد دیگر چه اطلاعات مهمی را از کشور را فروخته است اطلاعات دقیقی عنوان نشده است.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه درباره موسوی مجد گفته است: «سید محمود موسوی مجد، فرزند سید کاظم؛ هم جاسوس سرویس سیا بوده، هم جاسوس سرویس موساد.

عنصر فریب خورده‌ای که در حوزه‌های امنیتی و نیروهای مسلح به ویژه سپاه قدس اطلاعات جمع‌آوری کرده و محل استقرار و ترددهای حاج قاسم سلیمانی را در اختیار بیگانگان گذاشته است.

محمود موسوی مجد، در قبال اخذ دلار آمریکایی جاسوسی می‌کرده و به اعدام محکوم شده است. شعبه ۱۹ دیوان عالی کشور حکم موسوی مجد را  تایید کرده است. در زمانی نزدیک حکم جاسوس سیدمحمود موسوی مجد اجرا می‌شود.»


اعدام برای عامل افشای محل تردد سردار سلیمانی


سید محمود موسوی مجد کیست؟

سید محمود موسوی مجد کیست؟

تصویری با صورتی که نه چندان حرفه‌ای محو شده است منتسب به سیدمحمود موسوی مجد است. از او جز آنچه در بالا ذکر شد اطلاعات زیادی داده نشده است. همین که موسوی مجد جاسوس بوده. پول گرفته. اطلاعات داده. بعد از شهادت سردار سلیمانی شناسایی شده. به اعدام محکوم شده و حکمش به زودی اجرا می‌شود.

سیزدهم دی ماه سال گذشته در حمله پهبادهای آمریکایی به یک خودرو در فرودگاه بغداد سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس به شهادت رسیدند. سید محمود موسوی مجد خائنی بود در این حمله نقش داشته و به نیروهای آمریکایی کمک کرده بود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates