01.08.2021

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در خیابان‌های تهران علیه جمهوری اسلامی شعار دادند

رادیوفرانسه: پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس (پیروزی) تهران، هواداران این تیم در جشن قهرمانی خود در خیابان‌های تهران شعارهایی علیه حکومت جمهوری اسلامی سر دادند.

تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس (پیروزی) تهران در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، روز جمعه با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم پیکان به پیروزی رسید و برای پنجمین فصل پیاپی، جام قهرمانی این لیگ را از آن خود کرد.

بر اساس گزارش و ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، هواداران پرسپولیس شعارهایی نظیر “این همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت” و “مرگ برديکتاتور” سر دادند.

تظاهرات بچه های پرسپولیس بر ضد آخوندها

تهران در روزهای گذشته نیز شاهد تظاهرات ضدحکومتی بود. جمعی از مادران کشته شدگان اعتراضات آبان ۹۸، که روز جمعه ۸ مردادماه ۱۴۰۰، با در دست داشتن عکس فرزندان خود، در میدان آزادی تهران، تجمع کردند، بازداشت و پس از چند ساعت آزاد شدند.

همچنین روز دوشنبه گذشته در مرکز تهران، صدها نفر علیه «دیکتاتور» شعار دادند و پیشتر نیز در مترو صادقیه تهران شعارهایی علیه حکومت سر داده شده بود.

از شب پنجشنبه ۲۴ تیرماه تجمعات مردمی در اعتراض به بی آبی و سوء مدیریت مسئولان، در استان خوزستان آغاز و به بیش از ۳۰ شهر کشیده شد. در این اعتراضات حدود ده نفر کشته و صدها نفر بازداشت شدند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates