15.06.2013

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی صحت تصاویر دست بوسی را تأیید کرد


سپیده دم: مهدی عبدالله زاده منتقد سینما می‌گوید: همین یک دلیل کافیست تا رای دهنده‌ها رد صلاحیت‌اش کنند. روانشناسی آدمی که انقدر راحت اجازه دست بوسی می دهد و لذت هم می برد نیاز به توضیح و موشکافی ندارد.

پس از انتشار این عکس،  بعضی مدعیان اصلاحات در ۳ روز گذشته  با فحاشی و خشونت منکر صحت عکس را زیر سوال برده  و آنرا دسیسه ای برای خراب کردن حسن روحانی می نامیدند. آنها ادعا داشتند که این عکس فتوشاپی است و دلایل فنی‌ زیادی برای ادعای خود ارائه میدادند.

امروز سرانجام نعمت زاده سرپرست ستاد تبلیغاتی روحانی درست بودن عکس دست بوسی را تایید نمود.
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا نعمت‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی  حسن روحانی طی نشست خبری که در محل خبرگزاری تسنیم برگزار شد، انتخابات آتی را سرنوشت‌ساز خواند و گفت: آقای روحانی یک اصلاح طلب محض نیستند اما آنچه آقای روحانی می‌گوید را اصلاح طلبان هم می‌گویند.
وی در پاسخ به سؤالی درباره تصویر منتشر شده از یکی از مراسم‌های انتخاباتی روحانی که در آن فردی دست روحانی را می‌بوسد،‌ گفت: پدرم به بنده وصیت کرده که هیچ‌گاه حتی دست علمای دین را هم نبوسم لذا ” فقط یک بار دست امام (ره) “ را بوسیدم چراکه این کارها را درست نمی‌دانم.
نعمت‌زاده افزود: در جلسه انتخاباتی فردی که عضو ستاد ما هم نبود و ما اصلا او را نمی‌شناختیم دست آقای روحانی را بوسید که این اقدام زشت بود هر چه دویدم نتوانستم جلوی این کار را بگیرم و عکاسان کار خودشان را کردند.>
نظر شما چیست؟ به نظر شما در کشوری که مردمش دست کاندیداها را پیش از انتخاب شدن می بوسند برای کسانی که در راس قدرت قرار دارند چه می کنند؟
به نظر شما علت بت ساختن از آدمهای معمولی و پر از اشتباه  درایران  چیست؟

دستبوسی رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی صحت  تصاویر دست بوسی را تأیید کرد
تصاویر بیشتراز دستبوسی در دیدارهای  دیدارهای کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲ با طرفدارانشان درسفر قالیباف به ساری و گرگان

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates