18.02.2022

سقوط پنج تیر چراغ برق در بزرگراه آزادگان تهران


ایرنا: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از سقوط پنج تیر چراغ برق در مسیر عبور رانندگان در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: تیم‌های بزرگراهی در محل حادثه حضور دارند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی همه خانی اظهار داشت: ساعت ۰۹:۴۵ صبح امروز، در شرق به غرب بزرگراه آزادگان قبل از پل سعیدی محدوده علی آباد قاجار، پنج تیر چراغ برق بر روی سطح سواره سقوط کرد.

وی ادامه داد: این حادثه باعث انسداد کامل محور شده است و شاهد بار سنگین ترافیک در این محور هستیم.

سرهنگ همه خانی افزود: جانشین و عوامل بزرگراه پلیس راهور تهران در محدوده حادثه حضور دارند و مشغول روان سازی ترافیک هستند.

وی بیان داشت: این تیرهای چراغ برق در سطح راه افتاده بود که تیم‌های راهور به دلیل اهمیت موضوع و مسدود بودن معبر، این تیرهای چراغ برق را با کمک رانندگان عبوری به رفیوژ میانی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید، از رانندگان خواست به دستور پلیس راهور مستقر توجه کنند و با توجه به علایم و هشدارها با صبر و حوصله از مسیر عبور نمایند.

به گزارش ایرنا،بزرگراه آزادگان، بلندترین بزرگراه پایتخت است که از سمت شمال غرب به جنوب شرقی ادامه دارد،این بزرگراه از غرب تا تقاطع بزرگراه فتح ادامه مسیر داده و از جنوب‌شرق به سه‌راه افسریه (میدان بسیج) ختم می‌شود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates