03.03.2022

مقام ارشد سپاه: تکذیب ارتباط با نویسنده اسرائیلی

عصرایران: مدیر مسئول نشریه صبح صادق تصریح کرد : با صراحت اعلام می کنم اساسا بنده نه ایشان را می‌شناسم و نه دیده‌ام، لذا مطالب منتشر شده در این خصوص را قویاً تکذیب می‌کنم.

سردار جوانی مقام ارشد سپاه و مدیر مسئول نشریه صبح صادق (از نشریات زیرمجموعه سپاه) ارتباط و آشنایی با نویسنده اسرائیلی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ در پی انتشار برخی مطالب در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی پیرامون ادعای کاترین شکدم نویسنده اسرائیلی در زمینه ارتباط با مدیر مسئول نشریه صبح صادق و ارتباط گیری او با رسانه‌های دیگر از طریق وی، سردار یدالله جوانی در پاسخ به سوالی در این باره گفت: ادعای مطرح شده توسط برخی افراد در فضای مجازی مبنی بر ارتباط نویسنده اسرائیلی با اینجانب از طریق خبرنگار تهران تایمز و یا هر طریق دیگر و سپس معرفی وی به برخی سایت ها و رسانه ها کذب و دروغ محض است.
به کانال عصر ایران در تلگرام بپیوندید

مدیر مسئول نشریه صبح صادق تصریح کرد : با صراحت اعلام می کنم اساسا بنده نه ایشان را می‌شناسم و نه دیده‌ام، لذا مطالب منتشر شده در این خصوص را قویاً تکذیب می‌کنم.

اشاره:

“کاترین پرز شکدم” نویسنده اسرائیلی به تازگی با انتشار مطلبی فاش کرد که سال ها به عنوان یک تازه مسلمان اروپایی مطالبی را در رسانه های اصولگرا منتشر کرده و به دعوت نهادهای ایرانی به این کشور سفر داشت.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates