18.06.2013

مشاور نماینده علی خامنه‌ای در سپاه: نظام در انتخابات ۹۲ بنای تقلب نداشت

دیگربان: مجتبی ذوالنور٬ مشاور نماینده علی خامنه‌ای در سپاه گفته «اگر نظام بنای تقلب داشت٬ ۲۶۰ هزار رای حسن روحانی را نمی‌خواند» و انتخابات به مرحله دوم کشیده می‌شد.

آقای ذوالنور این مطلب را روز سه‌شنبه (۲۸ خرداد) در گفتگو با خبرگزاری فارس بیان کرده و گفته است: «اگر نظام بنای تقلب داشت در هر صندوق دو تا چهار رای روحانی را نمی‌خواند»

در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اگر حسن روحانی ۲۶۰ هزار رای کمتر کسب می‌کرد٬ انتخابات به دور دوم کشیده می‌شد و وی باید با محمدباقر قالیباف در این دوره به رقابت می‌پرداخت.

این روحانی محافظه‌کار افزوده نتیجه انتخابات ریاست جمهوری «پاسخ خوبی برای کسانی بود که معتقد بودند رای مردم در این دوره از انتخابات خوانده نخواهد شد.»

وی همچنین ادعا کرده است: «نتیجه انتخابات سال ۹۲ دروغ تقلب ۱۱ میلیونی {انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸} را که به ناحق مطرح می‌شد را آشکار کرد.»

بسیاری از محافظه‌کاران پس از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ و پیروزی حسن روحانی در این دوره از انتخابات ادعا می‌کنند که این انتخابات «ادعای تقلب» در انتخابات سال ۸۸ را «باطل» کرده است.

در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ محمود احمدی‌نژاد با برگزاری انتخاباتی مهندسی شده توانست برای چهار سال دیگر در قدرت باقی بماند.
Printer-friendly version

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates